خبرگزاری کار ایران

ناراحتی لواندوفسکی: این وضعیت ناامیدکننده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۴۲۰

روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، از شرایط فعلی تیمش ناراحت و ناراضی است.

به گزارش ایلنا، بارسلونا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لالیگا در ورزشگاه مستایا مهمان والنسیا بود و نتوانست نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 به دست آورد. 

بازیکنان این تیم امیدوار بودند که بتوانند شرایط را پس از باخت برابر رویال آنتورپ در لیگ قهرمانان و همچنین شکست سنگین مقابل خیرونا در لالیگا بتوانند شرایط را در این بازی تا حد زیادی بهبود ببخشند و این دو باخت را جبران کنند. 

با این حال، شرایط به شکل کاملا متفاوتی پیش رفت و آنها نتوانستند از موقعیت‌هایی که داشتند استفاده کنند تا به این هدف دست پیدا کنند و حالا به نظر می‌رسد که فشارها روی آنها روز به روز بیشتر می‌شود.

لواندوفسکی پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« کسب یک امتیاز واقعا برای ما ناامیدکننده است. اما ما به سختی در تلاش هستیم تا به مسیر درست برگردیم و مطمئن باشید که این کار را انجام خواهیم داد.»

بارسا با کسب این یک امتیاز و به لطف باخت اتلتیکو مادرید در بازی این هفته در جایگاه سوم جدول رده‌بندی ایستاد اما اتلتیکو یک بازی کمتر از این تیم انجام داده است. همچنین اختلاف آنها با خیرونا در صدر جدول با یک بازی بیشتر به شش امتیاز رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز