خبرگزاری کار ایران

افزایش شدید انتقادات از الاتحاد/ بنزما در زمین تفریح می کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۲۹۹

تیم فوتبال «الاتحاد» عربستان پس از شکست از «الاهلی» مصر در جام باشگاه های جهان مورد انتقاد خبرنگاران و کارشناسان قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال الاتحاد عربستان در حالی که میزبان مسابقات جام جهانی باشگاه‌های جهان بود شامگاه جمعه برابر تیم «الاهلی» مصر با نتیجه عجیب ۳ بر یک شکست خورد و از راهیابی به دیدار نیمه نهایی بازماند.

این اتفاق به بروز تنش و درگیری در این باشگاه دامن زده است. «عزیز بن خالد» خبرنگار عربستانی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) مدعی شد مشکلات این باشگاه ناشی از ضعف مدیر تیم است و گفت: برای اینکه این باشگاه از این بحران خارج شود باید «أنمار الحائلی» رئیس هیأت مدیره باشگاه و «أحمد عصام کعکی» معاونش از باشگاه اخراج شوند. لطفاً از باشگاه بروید و آن را به امان خدا بگذارید.

«بندر المطیری» یک خبرنگار دیگر هم به انتقاد شدید از «کریم بنزما» پرداخت و نوشت: او در زمین تفریح می‌کند و کسی نیست به او بگوید که الاتحاد بزرگ‌تر از او و رئال مادریدی است که از آنجا آمده است. این بازیکن خیالش راحت است که در هر صورت بازوبند کاپیتانی را در اختیار خواهد داشت.

«نواف الاسیوی» هم که از خبرنگاران مطرح ورزشی در این کشور است با انتشار ویدئویی از هواداران الاهلی صحبت‌های آنها را منتشر کرد: لیاقت تماشاگران الاتحاد چیزی بیشتر از این بازیکنان بد است. بهترین چیز در مورد تیم الاتحاد هواداران آن است.

«عبدالعزیز الزهرانی» هم ضمن انتقاد از بازیکنان الاتحاد به تمجید از الهلال پرداخت و گفت: الهلال بازیکنان خود را هوشمندانه خریده است اختلاف سنی بازیکنانی این دو تیم بیانگر خریدهای اشتباه در ابتدای فصل است.

«خالد العطوی» کارشناس فوتبال هم پس از این مسابقه در یک برنامه تلویزیونی از عملکرد تهاجمی تیم «گایاردو» انتقاد کرد و گفت که در دوران «نونو سانتو» احتمال گلزنی تیم بهتر از دوران «گایاردو» بوده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز