خبرگزاری کار ایران

تکذیب تعلیق فدراسیون بادبانی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۰۷۵

خبر تعلیق فدراسیون بادبانی ایران تکذیب شد.

به گزارش ایلنا، خسرو ابراهیمی در گفتگویی در خصوص شائبه‌های مربوط به تعلیق فدراسیون بادبانی به سبب بدهی معوقه به فدراسیون آسیایی اظهار کرد: شایعه است. این شایعات را برخی از دوستان خیلی عزیز مطرح کرده‌اند. خیر هیچ خبری از تعلیق وجود ندارد. هم اکنون هم مدرس فدراسیون آسیایی در بندر انزلی در حال تدریس است.

وی در خصوص معوقات به فدراسیون آسیایی گفت: تعویقی داریم. یک حق عضویت است که باید به فدراسیون آسیایی پرداخت شود. باید شرایط فراهم می‌شد. پول هم هست و فقط باید حواله می‌شد. تعلیقی هم اتفاق نیفتاده و نشانه آن هم این است که مربی فدراسیون آسیایی در حال برگزاری کلاس بین‌المللی است.

سرپرست فدراسیون بادبانی در خصوص مبلغ این بدهی گفت: عدد زیادی نیست و در حد ۲ هزار دلار است‌. همین امروز هم این حق عضویت از طریق همین مربی آسیایی پرداخت شد و او هم به فدراسیون آسیا اعلام کرد که حق عضویت را گرفته است و دیگر مشکلی وجود ندارد.

ابراهیمی در ادامه گفت: روابط ما با فدراسیون آسیایی و جهانی بسیار خوب است و شخصا با رییس فدراسیون آسیایی و جهانی در ارتباط هستم. از آنها دعوت کرده‌ایم که به ایران بیایند. حالا تا چند ماه دیگر برای توسعه بادبانی یا آنها می‌آیند و یا ما به آنجا می‌رویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز