خبرگزاری کار ایران

ناآگاهی؛ علت انتقاد از زنان در جهانی هندبال!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۰۲۴

هندبال زنان ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ عنوان سی و یکمی را به خود اختصاص داد.

به گزترش ایلنا، تیم ملی هندبال زنان ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ عنوان سی و یکمی دوره قبل را تکرار کرد.

ایران در این دوره ۶ باخت و یک پیروزی در جایگاه ۳۱ قرار گرفت.

نتایج تیم ملی:

ایران ۱۵ – لهستان ۳۵

ایران ۲۲ – آلمان ۴۵

ایران ۱۰ – ژاپن ۴۲

ایران ۲۰ – شیلی ۳۰

ایران ۲۰ – کنگو ۳۲

ایران ۲۹ – قزاقستان ۳۳

ایران ۲۸ – گرینلند ۲۳

ناهید رضایی یکی از سرمربیان تیم‌های هندبال زنان در گفت و گو با ورزش دات آنلاین درباره عملکرد تیم ملی در رقابت‌های جهانی گفت: حضور زنان ایران در چنین تورنمنت بزرگی باعث افتخار است چرا که در دیگر رشته‌های تیمی المپیکی ما شانسی برای حضور در چنین رقابت‌هایی نداریم. رقابت با تیم‌هایی که در جهان هندبال حرف‌های زیادی برای گفتن دارند تجربه و اعتبار تیم ما را هم بالا می‌برد.

او درباره انتقاداتی که نسبت به باخت‌های پرتعداد تیم در رقابت‌ها صورت گرفته گفت: سرمربی و بازیکنان همه دنبال بهترین نتیجه هستند همیشه هر تیمی در هر رشته‌ای این را می‌خواهد اما ما اول راه هستیم. شاید برخی از ناآگاهی این را می‌گویند چون شرایط ما قابل مقایسه با تیم‌های مطرح جهان نیست. ما تازه مسیر پیشرفت را شروع کردیم و دو روزه نمی‌توان به سطح تیم‌های اول دنیا رسید.

رضایی در ادامه گفت: بازیکنان ما در همین رقابت‌هایی که بزرگان حاضر بودند درخشان ظاهر شدند. متاسفانه بدشانسی مصدومیت‌های پرتعداد را داشتیم اما جانشینان نیز درخشیدند.

سرمربی هندبال زنان در پایان گفت: باید به زنان زمان داد. در رقابت‌های جهانی زنان هندبال ایران آبرو و اعتبار بزرگی را به دست آوردند و شایسته اتفاقات بهتری هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز