خبرگزاری کار ایران

اوزونیدیس: شایسته جمع آوری امتیازات بیشتری بودیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۵۵۱

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان پس از پیروزی در آبادان گفت: به بازیکنانم به خاطر برگشت به لیگ و این برد تبریک می‌گویم.

به‌ گزارش ایلنا، مارینوس اوزونیدیس در نشست خبری بعد از بازی معوقه تیمش مقابل نفت آبادان، اظهارکرد: دو تیم هفته گذشته نتیجه بدی گرفته بودند و به همین دلیل نتیجه این بازی برای گل گل گهر و صنعت نفت آبادان مهم بود.

او ادامه داد: من به بازیکنانم گفته بودم می‌خواهم عکس‌العمل‌تان را به نتیجه بدی که گرفته بودیم ببینید و می‌خواهم ببینم که شما برای نتیجه دیدار قبلی ناراحت هستید چون فکر می‌کنیم ما تا اینجای مسابقات شایسته جمع آوری امتیازات بیش‌تری بودیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: بازی را آن‌طور که می‌خواستیم خوب و پرفشار آغاز کردیم و یک گل بسیار خوب به ثمر رساندیم، گلی که حاصل یک کار ترکیبی بود. نیمه اول تمام بازی را کنترل کردیم و تقریباً شانسی به تیم صنعت نفت ندادیم. نیمه دوم نیز از بازیکنانم خواستم به این روندشان ادامه بدهند و طبیعتاً ریسک بیش‌تری نکردند. خوب دفاع کردیم ولی فکر می‌کنم ما می‌توانستیم شانس‌های بیش‌تری بسازیم البته من بازیکنانم را درک می‌کنم که به خاطر نتیجه ریسک نکردند.

وی بیان کرد: از کسب سه امتیاز خوشحال هستم و به آنچه می‌خواستیم رسیدیم. امیدوارم بازیکنان مصدوم‌مان هم برسند. هم‌چنین نفتی تیم خوبی بود و دوست داشتند فوتبال بازی کنند ولی گاهی شاید آنچه می‌خواهند نشود. دو تیم امروز می‌خواستند محکم بازی کنند و دفاع کنند و دست به ضد حمله بزنند. مطمئنم نفت آبادان آینده بهتری خواهد داشت و هم‌چنین به بازیکنانم به خاطر برگشت به لیگ و این برد تبریک می‌گویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز