خبرگزاری کار ایران

کاپیتان سرخ‌ها آماده گلزنی دوباره مقابل استقلال

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۷۶۱

امید عالیشاه که به دلیل مصدومیت طی دیدارهای اخیر نتوانست در ترکیب این تیم به میدان برود، اکنون آماده حضور در دربی روز پنج شنبه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کاپیتان اول پرسپولیس که زننده آخرین گل دربی برای سرخ‌ها که موجب شکل‌گیری قهرمانی سه گانه آنها شد، اکنون مهیای دیدار برابر استقلال شده تا یحیی گل محمدی نیز امیدوار به درخشش دوباره این بازیکن برابر حریف این هفته تیمش باشد.

 

امید عالیشاه که سابقه‌اش به دربی دو رقمی شده و از این حیث یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان در تقابل با حریف محسوب می‌شود، با آماری جالب توجه برابر حریف قرار خواهد گرفت؛ او هیچ وقت در دربی بازنده از زمین خارج نشده است!

 

شماره دو باتجربه پرسپولیس تاکنون موفق به ثبت دو گل برابر استقلال شده است. اولین بار او توانست طلسم پیروز نشدن تیمش را در دوران هدایت حمید درخشان روی نیمکت این تیم را با ثبت گل دوم مقابل استقلال بشکند و گل دوم او نیز در آخرین تقابل دو تیم و با ضربه ایستگاهی به سیدحسین حسینی شکل گرفت.

 

حالا یحیی گل محمدی امیدوار است گلزن خاطره ساز و محبوب تیمش برای پرسپولیسی‌ها، با پشت سر گذاشتن کامل مصدومیت، در این بازی نیز به عنوان مهره‌ای تاثیرگذار ظاهر شده و نقش خود را برای کسب نتیجه این تیم ایفا کند.

 

عالیشاه که با مصدومیت جزیی مواجه بود، طی دو بازی اخیر در ترکیب این تیم به کار گرفته نشد تا مصدومیتش تشدید نشود و بتواند با آمادگی لازم شرایط همراهی این تیم برابر استقلال را به دست بیاورد. با این حال باید دید یحیی گلمحمدی در این بازی از کاپیتان اول تیمش به عنوان مهره فیکس سود خواهد برد یا در جریان بازی روی او حساب باز خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز