خبرگزاری کار ایران

امیر زندیه: از فوتبال به دفاع شخصی برای خودم هم غافلگیرکننده بود!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۳۹۷

بازیکن اسبق فوتبال ایران در اتفاقی عجیب اکنون در رشته دفاع شخصی کار را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر زندیه که سابقه حضور در رده پایه‌های ملی ایران را در رشته فوتبال در کارنامه دارد، اکنون به عنوان یکی از داوران سرشناس در رشته دفاع شخصی کار را دنبال می‌کند.

 

بازیکن اسبق پرسپولیس در رده پایه‌ها، بعد از آن تجربه حضور در تیم‌های پیکان، اکباتان، شهرداری بندرعباس و ... در چرخشی عجیب اکنون در رشته دفاع شخصی کار را دنبال کرده و توانسته به عنوان داور سرشناس این مسابقات نیز تجربه حضور در دیدارهای بین المللی را نیز تجربه کند.

 

امیر زندیه درباره تغییر رشته عجیبش از فوتبال به دفاع شخصی گفت: چیز چندان عجیبی نیست اما شاید برای خودم هم غافلگیرکننده بود که بخواهم از فوتبال دل بکنم. شرایط به آن شکل که مدنظرم بود پیش نرفت. علیرغم دعوت چندباره به اردوهای تیم های پایه در رده ملی، توجه به فوتبالیست‌ها به سمتی پیش می‌رود که برنامه ریزی‌ات درست پیش نمی‌رود.

 

وی ادامه داد: بعد از کنار گذاشتن فوتبال به سمت رشته دفاع شخصی رفتم. خوشبختانه شرایط خوب بود و احکام داخلی و جهانی خوبی هم کسب کردم. در بخش داوری نیز بارها به عنوان نماینده ایران موفق شدم در مسابقات حاضر شوم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز