خبرگزاری کار ایران

جنجال دوباره گولسیانی در پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۲۰۹

مدافع گرجستانی پرسپولیس در اخطار به باشگاه خواهان دریافت مطالباتش شده و این باشگاه تنها سه دیگر دیگر مهلت دارد.

به گزارش ایلنا، گئورگی گولسیانی در این فصل از باشگاه دریافتی نداشته تا بابت این موضوع اولین نوتیس خود را ارسال کند.

گئورگی که در پنجره نقل و انتقالاتی علیرغم بحث زیادی که در خصوص تمدید قراردادش شکل گرفته بود، با این باشگاه خیلی زود به توافق دست یافت، علیرغم نیمکت نشینی ابتدای فصل اکنون یکی از مهره‌های ثابت این تیم محسوب می‌شود.

با این حال باشگاه هنوز نتوانسته به تعهدات مالی قرارداد خود با گئورگی گولسیانی پایبند باشد و این موضوع باعث شده تا این بازیکن با ارسال نامه‌ای به باشگاه اخطار دهد.

این نامه ۲۳ نوامبر به باشگاه پرسپولیس ارسال شده و طی مهلتی ۱۵ روزه خواهان مطالبات خود شده است. از این فرصت سه روز دیگر باقی مانده و باید دید با توجه به اینکه باشگاه با مشکل مالی خصوصا در بحث ارزی مواجه است، با چه واکنشی از سوی مدافع گرجستانی همراه خواهد بود.

پرسپولیس در حال حاضر با توجه به مصدومیت مرتضی پورعلی گنجی و دوری این بازیکن از میادین، با مشکل و کمبود در دفاع میانی  مواجه است و اخطار گئورگی در صورتی که با فسخ این بازیکن نیز همراه شود، می‌تواند دردسری بزرگ برای باشگاه و یحیی گل‌محمدی شکل دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز