خبرگزاری کار ایران

قاسمپور: مقابل الدحیل من شانس برد را به پرسپولیس می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۸۵۹

پیشکسوت فوتبال عقیده دارد پرسپولیس از شانس خوبی برای بردن الدحیل برخوردار است

به گزارش ایلنا، ابراهیم قاسمپور، پیشکسوت فوتبال در مورد تقابل امروز پرسپولیس و الدحیل صحبت کرد. 

 چند سال در قطر بازی کردید؟

من 9 سال در سه تیم قطری بازی کردم که بیشترین مدت آن در السد بوده، همچنین در تیم‌های الریان و العربی هم بازی کرده‌ام. از سوی دیگر دو فصل هم در امارات بازی و سه فصل هم در امارات مربیگری کرده‌ام.

 در رابطه با تیم الدحیل چه توضیحی دارید؟

زمانی که من بازی می‌کردم الدحیل و چند تیم دیگر در لیگ قطر حضور نداشتند که یکی از این تیم‌ها هم الدحیل بود.

 تحلیل‌تان از قدرت تیم‌های قطری چیست؟

به نظرم فوتبال قطر با فراز و نشیبی قبل از جام ملت‌ها مواجه شد و قبل از آن جام ملت‌هایی که به قهرمانی رسید اوج شکوفایی لیگ قطر بود که فوتبال قطر با حضور بازیکنان خارجی در لیگ و بعد از آن ترکیب‌شان با بازیکنان تیم داخلی منجر به این شد که آنها تیم ملی قوی‌ای داشته باشند و با آن قهرمان جام ملت‌ها شوند. در این بین اما جمعیت کم قطر موجب شده تا این کشور استعداد‌هایی مانند فوتبال ایران و عربستان نداشته باشد و تنها با حضور تک ستاره‌هایی که در این لیگ حاضر می‌شوند قادر هستند برای خودشان حرفی برای گفتن داشته باشند. با همه این اوصاف فوتبال قطر در حال حاضر آن شرایط ایده‌آل قبل از جام ملت‌ها را ندارد. الدحیل تیم متوسطی است.

 در خصوص بازی حساس روز سه‌شنبه پرسپولیس مقابل تیم الدحیل چه صحبتی دارید؟

من شانس برد را به پرسپولیس می‌دهم و در این بین معتقدم پرسپولیس در بازی مقابل تیم النصر هم در عربستان بازی خوبی را به نمایش گذاشت و اگر همان نمایش را مقابل الدحیل هم تکرار کند پیروز شده و ان‌شاءالله صعود خواهد کرد. الدحیل تیم متوسطی در سطح آسیا محسوب می‌شود و به نظرم تیم خیلی قوی‌ای نیست که بتواند سد راه پرسپولیس برای صعود شود.

 اما از همان بازی هم که صحبت می‌کنید ضعف گلزنی خیلی به پرسپولیس لطمه زد، با وجود این در رابطه با شهاب چه صحبتی دارید؟

پرسپولیس یک مهاجم ششدانگ ندارد. شهاب هم بازیکن بدی نیست اما خیلی خوب و ایده‌آل هم نیست و همه توانایی لازم برای تبدیل شدن به یک مهاجم ششدانگ را ندارد.

 اما او در لیگ اوکراینی بازی کرده که از لیگ ایران قوی‌تر است و رزومه خوبی را هم در کارنامه‌اش دارد!

بازی در لیگ‌های دیگر ملاکی برای حضور قوی یک بازیکن در ایران محسوب نمی‌شود، به این دلیل که باید نوع بازی‌اش به فوتبال ما بخورد و شاید در تیمی که در اوکراین یا مجارستان بازی می‌کرده مکمل‌ها و شرایط متفاوتی داشته که به او کمک بیشتری در انجام وظایفش می‌داده، با وجود این از نظر من مهاجم خوب باید سرعت و تکنیک خیلی خوبی داشته باشد و ضربه آخر را خوب بزند.

 در رابطه با قرار گرفتن بازیکن در خط حمله پرسپولیس مقابل الدحیل چه بازیکن یا بازیکنانی را پیشنهاد می‌کنید؟

من در این رابطه نمی‌توانم نظر بدهم و فقط مربی تیم پرسپولیس است که می‌تواند بر اساس توانایی بازیکنانش برای بازی کردن آنها تصمیم نهایی را بگیرد.

 نتیجه را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

نتیجه بازی که قابل پیش‌بینی نیست اما امیدوارم شرایط و اتفاقات به سود تیم پرسپولیس رقم بخورد اما روی کاغذ پرسپولیس شانس زیادی برای پیروزی مقابل الدحیل دارد و آنچه مهم است به این نکته بازمی‌گردد که پرسپولیس گل نخورد چرا که در این صورت حتماً پرسپولیس قهرمان خواهد شد.

 در صورت بالا رفتن نمایندگان به مرحله بعد می‌توانیم انتظار قهرمانی را از یکی از نمایندگان‌مان داشته باشیم؟

به نظرم ما نباید خودمان را با عربستان و کره و ژاپن هم‌سطح بدانیم. در چند سال اخیر پیشرفتی در فوتبال‌مان نداشتیم و هیچ جامی را کسب نکردیم، به همین دلیل با شرایطی که داریم و شاهد اتفاقاتی که در فوتبال‌مان هستیم سخت است که از تیم‌های ایرانی در آسیا توقع قهرمانی داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز