خبرگزاری کار ایران

اکبرپور: استقلال مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۸۵۳

پیشکسوت فوتبال گفت: استقلال تاکنون بهترین نتایج این چند سال اخیر را گرفته است و توانسته امتیازات زیادی را کسب کند و خوشبختانه صدر جدول را به خوبی حفظ کرده و مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر است.

به گزارش ایلنا، علیرضا اکبرپور، پیشکسوت استقلال در مورد شرایط این تیم صحبت کرد.

 

  استقلال صدرنشین مسابقات لیگ برتر است، تا به این لحظه نحوه عملکرد این تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

به نظرم استقلال تاکنون بهترین نتایج این چند سال اخیر را گرفته است و توانسته امتیازات زیادی را کسب کند و خوشبختانه صدر جدول را به خوبی حفظ کرده و مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر است.

 استقلال دو امتیاز مقابل ذوب از دست داد و سه امتیاز هم مقابل تیم سپاهان به حریف واگذار کرد و جمعاً پنج امتیاز این تیم در اصفهان از دست رفت! نظرتان در خصوص اینکه استقلال نتوانسته تیم‌های اصفهانی را شکست دهد، چیست؟

در بازی با سپاهان که نباید استقلال بازنده می‌شد و گل تیم سپاهان اشتباه داور بازی بود پس نمی‌توانیم بگوییم سپاهان توانسته استقلال را شکست دهد، مقابل تیم ذوب هم بد بازی نکرد و کسب یک امتیاز در خانه حریف نمی‌تواند بد باشد. همان‌طور که گفتم استقلال در فصل جاری شروع بسیار خوبی داشته است در حالی که ابتدای فصل با شیوه نقل و انتقالی این تیم همه پیش‌بینی کردند استقلال پنجم می‌شود. نکونام و تیمش خوب کار کرده‌اند.

 اما در روزهایی که استقلال صدرنشین است، تیم پرسپولیس دائماً تلاش می‌کند که کمیته انضباطی از استقلال امتیاز کسر کند تا جایی که استقلالی‌ها از درویش شکایت کرده‌اند!

پرسپولیس در زمین حریف استقلال نیست و به هر آب و آتشی می‌زند تا فاصله امتیازش با استقلال کم شود و دائماً شیطنت می‌کند و آنها قصد دارند با این کارها استقلال را به حاشیه ببرند و آرامش را از تیم استقلال بگیرند. اگر استقلال تخلف کرده بود که تاکنون کمیته انضباطی از این تیم امتیاز کسر می‌کرد. اصلاً با توجه به تخلفات پرسپولیس باید مثل تیم سپاهان از پرسپولیس هم چهار امتیاز کسر می‌شد نه یک امتیاز!

 استقلال بازی با فولاد را در پیش دارد. ارزیابی شما از این بازی چیست؟

فولاد در فصل جاری خوب نتیجه نگرفته است، اما این ملاک نیست. همیشه این جور تیم‌ها دوست دارند تیم استقلال را ببرند تا به همه بگویند ما استقلال را شکست داده‌ایم. با توجه به اینکه نکونام فصل پیش هدایت این تیم را برعهده داشت، به خوبی از فولاد شناخت دارد و می‌تواند به خوبی این تیم را آنالیز کند. امیدوارم بازیکنان استقلال هم به این درک رسیده باشند که صدرنشینی ارزش زیادی دارد و نباید به راحتی آن را از دست بدهند.

 با اینکه حدود 10 روزی تا بازی دربی فرصت باقی مانده، اما استقلال فوراً بعد از بازی با فولاد باید خودش را برای جدال با پرسپولیس آماده کند، نتیجه بازی دربی را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

در بازی دربی هر تیمی از فرصت‌ها به خوبی استفاده کند، قطعاً نتیجه می‌گیرد. استقلالی‌ها باید در این بازی از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنند.

 با اینکه تیم ملی فعلاً بازی ندارد، اما در این فرصت خداداد عزیزی از حضور در کنار آنها انصراف داده است. نظر شما در خصوص کنار کشیدن عزیزی از تیم ملی چیست؟

واقعیت را نمی‌دانیم چه بوده است و دلیل آن به خوبی برای ما روشن نیست تا در خصوصش صحبت کنیم.

  آیا به دلیل اینکه خیلی در کادرفنی از مشاوره ایشان استفاده نمی‌شد، این انصراف شکل قهر کردن را داشته باشد؟

نمی دانم. اما من همین را می‌دانم که پیش از آمدن خداداد به تیم ملی او منتقد تیم ملی بود خصوصاً از حضور الهویی در کادر تیم ملی زیاد انتقاد کرد. به نظر می‌رسد او را به تیم ملی آوردند که دیگر انتقاد نکند. پیش از این هم در باشگاه‌ها مرسوم بود هرکس منتقد بود او را به تیم دعوت می‌کردند تا دیگر انتقاد نکند. اما خداداد دوست من است و او را خیلی دوست دارم. امیدوارم عزیزی هر کجا هست موفق باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز