خبرگزاری کار ایران

کامبک لیورپول در روز پرفروغ هافبک‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۶۹۴

گل‌های دیرهنگام از واتارو اندو و ترنت الکساندر آرنولد بازگشت لیورپول برابر فولام را رقم زد و تیم یورگن کلوپ به پیروزی 4 بر 3 رسید تا با دو امتیاز اختلاف نسبت به آرسنال در رده دوم قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، یکی از بحث‌های قبل از بازی رسیدن محمد صلاح به آمار 200 گل برای لیورپول بود. یان راش با 346 گل، راجر هانت با 285 گل، گوردون هاجسون با 241 و بیلی لیدل با 228 تنها کسانی هستند که بیشتر از او برای لیورپول گل زده‌اند. مهاجم مصری فکر کرد با اشتباه برند لنو روی ضربه دومینیک ژوبولژای می‌تواند به این خواسته برسد وقتی لوییس دیاس به او پاس داد. صلاح توپ را گل کرد اما بازبینی‌ها نشان داد بال کلمبیایی در موقعیت آفساید بوده و پاس داده است.

زمانی برای تغییر
لحظاتی قبل از گل مردود صلاح اتفاقی افتاد که ربطی به VAR نداشت. دیاس در لحظه تقابل با دروازه‌بان آلمانی میهمان، با زانو به سر او زد و لنو تحت درمان طولانی قرار گرفت و سرش بانداژ شد. با وجود این مصدومیت نگران‌کننده، لنو اجازه پیدا کرد به بازی ادامه دهد. او بین دو نیمه هم تعویض نشد اما این اتفاق احتمالاً بحثی قدیمی را دوباره داغ می‌کند درباره اینکه آیا بازیکنان لیگ برتر اجازه ادامه بازی را پیدا می‌کنند وقتی به سرشان ضربه وارد می‌شود؟ شاید زمان تغییر فرا رسیده باشد.

گل ستاره سابق
بازی در دقیقه 20 وارد فاز جدیدی شد وقتی ضربه آزاد الکساندر آرنولد به زیر تاق دروازه لنو رفت. استفان وارناک، ستاره سابق لیورپول به عنوان کارشناس تلویزیونی گل او را خارق‌العاده توصیف کرد که می‌تواند یکی از بهترین‌های این فصل باشد. مخالفت با او دشوار است هرچند دقایقی بعد شادی لیورپول تمام شد. هری ویلسون، بازیکن تیم ملی ولز که در آکادمی لیورپول رشد کرده با سانتر آنتونی رابینسون گل تساوی را زد. او مقابل هواداران لیورپول شادی نکرد اما فرقی نمی‌کند، بازی مساوی شده بود.

اولین گل
اولین گل الکسیس مک آلیستر برای لیورپول شاید به عنوان بهترین گل او در خاطره‌ها باقی بماند چون از فاصله بیست و چند متری با شوتی سرضرب دروازه تیم لندنی را باز کرد فعلاً که برای گل فصل با قیچی برگردان آلخاندرو گارناچو برای منچستریونایتد مقابل اورتون رقابت دارد. هواداران لیورپول در حال صحبت درباره گل‌های فوق‌العاده آرنولد و مک آلیستر بودند که کنی تته دروازه کائومین کلهر را باز کرد. او که جای آلیسون مصدوم را گرفته بود، روی ضربه بازیکن هلندی فولام واکنش نشان داد اما کافی نبود. یک گل عالی دیگر از میزبان دوباره بی‌اثر شد.

پایان دراماتیک
داروین نونیس با آن مدل موی جدیدش دو موقعیت خوب را در اوایل نیمه دوم از دست داد. فولام از فرصت‌سوزی میزبان بهره برد و بابی دو کوردووا راید 10 دقیقه مانده به پایان بازی گلی زد که تصور می‌شد آخرین اتفاق در این بازی زیبا باشد. اما اندو و آرنولد در دقایق 87 و 88 دو گل زدند و لیورپول برنده شد. کمتر می‌شود به یاد آورد تیمی در یک بازی لیگ برتر چهار گل بهتر از حریف زده باشد. کلوپ بعد از بازی ضمن خبری درباره مصدومیت ژوئل ماتیپ که مدت زیادی نمی‌تواند در خدمت تیم باشد، گفت: «فکر نمی‌کنم در یک بازی این همه گل زیبا دیده باشم. ما گل‌های خیلی خوبی زدیم اما راحت آنها را از دست دادیم. فوتبال را جزئیات تعیین می‌کند.» مارکو سیلوا مربی فولام که تیمش با هشت امتیاز اختلاف نسبت به منطقه سقوط در رده پانزدهم قرار دارد، نیز گفت: «تیمش باید از این بازی حداقل یک امتیاز می‌گرفت.»

قرعه سخت
ساعتی بعد از بازی، دور سوم جام حذفی قرعه‌کشی شد و لیورپول حریف آرسنال در امارات شد. هواداران لیورپول خاطره خوبی از بازی با آرسنال در فینال جام حذفی 2001 در کاردیف دارند که با دو گل دیرهنگام مایکل اوون به برتری 2 بر یک رسیدند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز