خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: فردا روز باشکوهی برای پرسپولیس خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۶۳۴

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فردا روز باشکوهی برای پرسپولیس خواهد بود. همه بازیکنان انگیزه فوق‌العاده دارند تا مقابل الدحیل پیروز شویم.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، در نشست خبری پیش از دیدار برگشت برابر الدحیل، اظهار داشت: دیشب، بزرگداشت حسین کلانی بود. برای او و همه پیشکسوتان پرسپولیس آرزوی سلامتی و بهروزی داریم. همه حساسیت و سختی بازی مقابل الدحیل را می‌دانیم. تیم قابل احترام، حرفه‌ای و خوبی است و بازیکنان خوب و کادر فنی مجربی دارد.

وی افزود: بازیکنان ما هم انگیزه فوق‌العاده‌ای دارند تا بتوانند با پیروزی، این بازی را تمام کنند. قطعا باید سعی کنیم تمرکز خوبی در بازی داشته باشیم. هم در بخش دفاعی و هم در بخش حمله‌ای، باید از موقعیت‌هایی که به دست می‌آید بتوانیم به موقع استفاده کنیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: خیلی مهم است که فرصت طلب باشیم. به نظرم با حضور گرم هواداران، فردا روز با شکوهی برای باشگاه پرسپولیس خواهد بود. امیداوریم بتوانیم با توجه به انگیزه زیادی که قطعا به ما می‌دهند و انرژی خوبی که فردا شاهدش هستیم، ان‌شاالله نتیجه خوبی بگیریم و دل همه هواداران را شاد کنیم.

گل‌محمدی در مورد غیبت چند ستاره الدحیل در دیدار فردا توضیح داد: آنها یک تیم کامل هستند. ما هم چهار بازیکن‌مان را در اختیار نداریم. فقط کوتینیو و سمدو فردا بازی نمی‌کنند. ضمن اینکه یکی دو بازیکن مصدوم‌شان هم رسیدند. فکر می‌کنم با یک تیم خوب و کامل جلوی ما قرار می‌گیرند. ما هم انگیزه زیادی داریم و مطمئنم بچه‌ها می‌توانند یک بازی خوب همراه با کسب سه امتیاز را انجام دهند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره آلودگی شدید هوای شهر تهران و احتمال لغو بازی به این دلیل گفت: هنوز که چیزی به ما اعلام نشده و نمی‌دانم صحبتی شده است یا خیر. فکر نمی‌کنم تأخیری در بازی ایجاد شود، ولی متأسفانه شرایط آلودگی هوا خیلی زیاد است. خود من هم اگر دقت کرده باشید زیاد به هواداران نگفتم بیایند. یک جورایی جان سخت شدیم! ان‌شاءالله همه مردم ایران سالم بوده و مراقب خودشان باشند. واقعاً شرایط بد است. امیدوارم اتفاقی برای کسی نیفتد. فکر می‌کنم مسئولان باید فکری اساسی در این باره کنند. تازه شروع سرماست و هر چه جلوتر برویم شرایط بدتر می‌شود.

گل‌محمدی در مورد حضور هواداران و اینکه نباید در کسب نتیجه عجول باشند تا بازیکنان تیم کار خودشان را انجام بدهند، گفت: فوتبال ۹۰ دقیقه است. هر اتفاقی ممکن است در بازی بیفتد. ممکن است گل هم بخوریم. قطعا حمایت ۹۰ دقیقه‌ای هواداران می‌تواند خیلی کمک کند. هواداران باید پرشور تیمشان را تشویق کنند. آنها بازوی قدرتمند تیم ما هستند. انگیزه فوق‌العاده‌ای از حضور و تشویق‌هایشان می‌گیریم. ان‌شاالله فردا روز خوبی برای پرسپولیس باشد

گل محمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه؛ امکان دارد پس از اتمام بازی‌های امروز و امشب، شرایط پرسپولیس برای صعود از گروهش مشخص شود و آیا این نتایج روی عملکرد پرسپولیس در بازی فردا مؤثر است؟ گفت: احساس من این است که ما فردا فقط به برد احتیاج داریم. هر نتیجه‌ای در این بازی‌ها رقم بخورد، قطعاً باید سه امتیاز را بگیریم و بعد از آن ممکن است به تفاضل گل هم احتیاج داشته باشیم. ما باید فقط ببریم. تساوی  دردی از ما دوا نمی‌کند و فکر نمی‌کنم در این صورت از این گروه صعود کنیم. فقط بحث گرفتن سه امتیاز در دیدار فردا مطرح است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز