خبرگزاری کار ایران

شاگردان مورینیو از یک آزمون سخت سربلند بیرون آمدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۲۸۳

تیم فوتبال رم در یک بازی خارج از خانه مقابل یکی از رقبای سرسخت سری A، تمام امتیازات را از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا، دیدارهای هفته چهاردهم سری A امشب (یکشنبه) با برگزاری یک بازی از ساعت 20:30 پیگیری شد که در آن تیم فوتبال رم با نتیجه 2 بر یک بر میزبان خود ساسولو غلبه کرد.

در این مسابقه ساسولو زودتر از حریف خود به گل رسید و در دقیقه 25 توسط متئوس هنریکه دروازه رمی‌ها را باز کرد. تا دقیقه 62 بازی اوضاع بر وفق مراد تیم میزبان بود تا اینکه با اخراج بلوکا از خط میانی، این تیم 10 نفره شد.

رم هم از برتری عددی نهایت استفاده را برد و بر شدت حملاتش افزود تا اینکه روی یکی از آنها به پنالتی رسید و این فرصت توسط 76 توسط پائولو دیبالا به گل تبدیل شد.

کامبک رمی‌ها 6 دقیقه بعد با گلزنی راسموس کریستنسن کامل شد و آنها از حریف پیش افتادند و همین گل در نهایت موجب ثبت هفتمین پیروزی‌شان شد. رم تیمی را شکست داد که در این فصل گریبان بزرگانی مانند یوونتوس و اینتر را گرفته بود.

جالوروسی با این نتیجه 24 امتیازی شد و اکنون تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به ناپولی، یک پله پایین‌تر از آن در رده پنجم قرار دارد.

در ادامه دیدارهای هفته چهاردهم سری A از ساعت 23:15 امشب ناپولی، قهرمان فصل گذشته میزبان اینتر است و فردا هم از ساعت 23:15 تورینو از آتالانتا پذیرایی می‌‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز