خبرگزاری کار ایران

صحبت درباره وسلین ممنوع

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۱۹۴

دبیر فدراسیون هندبال ترجیح داد درباره وسلین و اینکه چرا این مربی از سمتش برکنار شد صحبت نکند. او گفت: من تنها می‌توانم درباره شرایط فعلی صحبت کنم و نه درباره وسلین.

به گزارش ایلنا، وسلین وویوویچ از سرمربیگری تیم ملی هندبال کنار گذاشته خواهد شد این اتفاق رخ داد و مربی مونته‌نگرویی جای خود را روی نیمکت تیم ملی به مجید رحیم‌زاده داد. اینکه چرا وسلین در آستانه رقابت‌های مهم قهرمانی آسیا از سمتش کنار گذاشته شد فقط به دلایل فنی مربوط نمی‌شود؛ هر چند واضح است که او نتوانست انتظارات را در بحث نتیجه‌گیری برآورده کند و از این مربی که در دنیای هندبال اسم و رسم زیادی دارد انتظارات بیشتری می‌رفت.

صحبت‌های علیرضا پاکدل که در مراسم معارفه سرمربی جدید تیم جوانان انجام داد شائبه‌ها را در خصوص اختلاف با وسلین بیشتر کرد. او از خطوط قرمز فدراسیون گفت و اینکه شأن هندبال و ورزش کشور اهمیت دارد صحبت به میان آورد. هر چه بود پرونده حضور وسلین وویوویچ در تیم ملی هندبال بسته شد و باید دید مجید رحیم‌زاده تا چه زمان می‌تواند سرمربیگری تیم ملی هندبال را حفظ کند؛ هر چند به نظر می‌رسد او به عنوان مربی موقت و تنها به دلیل اینکه زمان زیادی تا آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا باقی نمانده این سمت را بر عهده گرفته است.

صحبت درباره وسلین ممنوع

علی‌اکبری خوشنویس، دبیر فدراسیون هندبال ترجیح داد درباره وسلین و اینکه چرا این مربی از سمتش برکنار شد صحبت نکند. او گفت: من تنها می‌توانم درباره شرایط فعلی صحبت کنم و نه درباره وسلین.

خوشنویس درباره اینکه آیا رحیم‌زاده سرمربی موقت تیم ملی است عنوان کرد: رحیم‌زاده در حال حاضر سرمربی تیم ملی است و کارش را انجام می‌دهد. او مربی بسیار خوبی است و امیدواریم با حضورش روی نیمکت تیم ملی اتفاقات خوبی رخ دهد. لیگ را هم تعطیل کردیم. درباره اینکه رحیم‌زاده سرمربی تیم ملی می‌ماند یا خیر هم بعد از مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد او بررسی می‌شود اما اگر هر اتفاقی هم در رأس کادرفنی تیم ملی رخ دهد رحیم‌زاده در این کادر حضور خواهد داشت اما در حال حاضر مهم‌ترین هدف ما کسب سهمیه جهانی و به دست آوردن بهترین عنوان در قهرمانی آسیا است.

قطعاً برنامه کوتاه‌مدت شما عملکرد خوب در قهرمانی آسیا است. برای موفقیت در این رقابت‌ها چقدر امیدوار هستید؟

خوشبختانه اوضاع ملی‌پوشان به لحاظ بدنی خوب است. امیدوارم بتوانیم از همه ظرفیت‌هایمان استفاده کنیم. همانطور که گفتید برنامه ما در کوتاه مدت، کسب نتیجه در قهرمانی آسیا است چون از طریق این رقابت‌ها می‌توان به سهمیه مسابقات جهانی رسید. کار سختی در پیش داریم اما با همدلی و تلاش می‌توانیم موفق شویم

 زمان آغاز اردوی تیم ملی مشخص شده؟

هنوز مشخص نشده است. البته قرار است لیگ تعطیل شود. فکر می‌کنم به زودی زمان آغاز اردو توسط فدراسیون اعلام شود.

 شما با فدراسیون هندبال قرارداد بستید یا به صورت ابلاغی هدایت تیم ملی را بر عهده گرفتید؟

من با ابلاغ فدراسیون سرمربی تیم ملی شدم.

 به نظر می‌رسد فدراسیون برنامه بلندمدتی برای حضور شما به عنوان سرمربی تیم ملی ندارد.

 همه چیز امکان دارد. بستگی به این دارد که فدراسیون چه تصمیمی می‌گیرد.

 عملکرد وویوویچ را در تیم ملی هندبال چطور ارزیابی می‌کنید؟

نظر خاصی ندارم. او مربی خوبی است و زحمت خودش را کشید. من کارشناس نیستم که بتوانم درباره عملکرد همکارم نظر بدهم. همه مربیان تلاش می‌کنند بهترین نتایج را کسب کنند و قطعاً وسلین هم اینگونه بوده است.

 برای قبول سرمربیگری تیم ملی شرط و شروطی نداشتید؟

هیچ شرط و شروطی نداشتیم. وقت بسیار کم است و کار سخت. شاید مربیان دیگر زیر بار چنین مسئولیتی نروند اما من ریسک کردم.

 قول کسب سهمیه مسابقات جهانی را می‌دهید؟

ما برای گرفتن سهمیه به بحرین می‌رویم. هشت تیم قدرتمند در این رقابت‌ها حضور دارند. کار بسیار سخت است اما امید داریم. من قول کسب سهمیه نمی‌دهم چون کار حرفه‌ای نیست. قولی که می‌توانم بدهم این است که تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا بهترین اتفاق رخ دهد. ان‌شاءالله همه کمک کنند.

 مشخص شده چه تعداد از لژیونرها تیم ملی را در قهرمانی آسیا همراهی می‌کنند؟

هنوز مشخص نیست که چه تعداد از لژیونرها را در اختیار داشته باشیم. در حال رایزنی با آنها و باشگاه‌هایشان هستیم. برای مسابقات رسمی این اجازه باید به بازیکنان داده شود تا تیم ملی کشورشان را همراهی کنند اما شاید تصمیمات شخصی گرفته شود یا شاید باشگاه‌های خارجی در هنگام عقد قرارداد شرط و شروطی گذاشته باشند.

اردو یا بازی دوستانه با تیم‌های خارجی هم در برنامه‌هایتان دارید؟

این موضوع هم هنوز مشخص نشده است. فدراسیون در حال رایزنی با یکی دو کشور است اما نام کشورها را نمی‌دانم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز