خبرگزاری کار ایران

سیدصالحی: هم پرسپولیس صعود می‌کند و هم سپاهان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۵۰۴

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت پرسپولیس و سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا صحبت کرد.

سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص تقابل پرسپولیس مقابل النصر و تساوی در این دیدار اظهار داشت: قبل از بازی هم گفته بودم پرسپولیس برای نتیجه گرفتن در این بازی نیازمند یک سری اتفاقات و خوش شانسی‌های فوتبالی است تا بتواند ابتکار عمل را در دست بگیرد و آن اتفاق اخراج بازیکن النصر بود که باعث شد سرخپوشان انگیزه گلزنی و بردن پیدا کنند. پرسپولیس در نیمه نخست به دنبال کنترل تیم حریف بود و بعد از اینکه النصر 10 نفره شد در نیمه دوم سرخپوشان با انگیزه مضاعفی وارد زمین شدند و به دنبال گلزنی بودند.

وی افزود: به نظرم نقطه قوت پرسپولیس در این بازی امید عالیشاه بود که در کنترل توپ و به حرکت در آوردن آن و کمک به ریتم هجومی پرسپولیس خیلی خوب عمل کرد و میلاد سرلک هم در وسط زمین عملکرد قابل توجهی داشت و یک اخراجی هم از حریف گرفت. خط دفاعی پرسپولیس هم با وجود چند اشتباه روز خوبی را در مجموع سپری کرد. به نظرم با وجود اینکه موقعیت‌های پرسپولیس بیشتر بود نتیجه تساوی در این دیدار خیلی هم نا عادلانه نبود. با این وجود پرسپولیس اگر کمی خوش‌شانس‌تر و با دقت‌تر عمل می‌کرد می‌توانست برنده بازی باشد.

پیشکسوت فوتبال در مورد سپاهان هم توضیح داد: سپاهان در این بازی آن شادابی و نشاط لازم را نداشت و دلیلش هم خستگی مسابقات لیگ بود. وضعیت سپاهان دقیقاً عکس وضعیت پرسپولیس بود. سرخپوشان به دلیل مدت طولانی دوری از میادین از شرایط بازی خارج شده بودند و سپاهان هم از آن طرف به فاصله 4 روز دو بازی سنگین و یک سفر داشته و این خودش را در عملکرد تیم در جریان بازی نشان داد و بازیکنان هم تا حدودی نگران وضعیت خود و مصدومیت بودند. به هر جهت اما مهم سه امتیاز بود که کسب شد. اگر سپاهان در شرایط بهتری به زمین می‌رفت می‌توانست برد قاطعانه‌تری هم داشته باشد.

سیدصالحی در مورد وضعیت صعود دو تیم هم گفت: خوشبختانه نتایج به گونه‌ای رقم خورد که هر دو تیم شانس بالایی برای صعود دارند و پیش بینی من هم این است که هم پرسپولیس صعود می‌کند و هم سپاهان. الدحیل که سقوطش قطعی شده است و بعید است در هفته آخر مشکلی برای پرسپولیس در تهران ایجاد کند و سپاهان هم فقط یک تساوی برای صعود لازم دارد که دور از دسترس نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز