خبرگزاری کار ایران

جریمه کمیته انضباطی برای پیروز قربانی!

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۳۴۳

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال رای خود را برای قربانی صادر کرد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که در 13 مسابقه این فصل لیگ دسته اول نمایش خوب و فراتر از انتظاری با هدایت پیروز قربانی داشته و توانسته مثل سایپا 21 امتیاز کسب کند و در جایگاه ششم جدول قرار بگیرد، حالا با یک شوک و محرومیت دو جلسه‌ای این سرمربی مواجه شده است.

شاگردان پیروز قربانی 16 روز قبل در هفته یازدهم لیگ یک در ورزشگاه یادگار امام تبریز به تساوی یک بر یک مقابل مس سونگون ورزقان رسیدند که سرمربی نفت و گاز گچساران در این بازی نسبت به داوری گلایه داشت، اما آن را در مصاحبه‌اش بر زبان نیاورد ولی تاکید داشت عدالت در فوتبال ایران وجود ندارد.

اکنون کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در رای صادره‌اش برای این سرمربی آورده است: «دیدار تیم‌های مس سونگون و نفت و گاز گچساران برگزار و از سوی پیروز قربانی، سرمربی تیم نفت و گاز گچساران تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال داوران بازی رخ داد. وی به دو جلسه از همراهی تیم خود محروم است و باید 500 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.»

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در دو مسابقه آینده‌اش باید به مصاف نفت مسجدسلیمان و داماش گیلان برود که پیروز قربانی با حکم انضباطی از حضور روی نیمکت تیمش محروم خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز