خبرگزاری کار ایران

زندی: فلسفه‌ شمس آذر احترام به رقباست

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۱۷۳

مدیرعامل باشگاه شمس آذر نسبت به اتفاقات دیدار مقابل گل گهر سیرجان واکنش نشان داد و مدعی شد حریف همیشه برای آنها قابل احترام بوده و هیچگاه وارد حواشی و درگیری‌هایی که روح فوتبال را خدشه‌دار کند نخواهند شد.

به گزارش ایلنا، شمس آذر قزوین در شرایطی مقابل گل گهر سیرجان به تساوی خانگی رسید که در جریان این بازی و خصوصا در نشست خبری، صحبت‌های صورت گرفته باعث گلایه حریف شد. اعتراض به رفتار سرمربی یونانی حریف و بحث‌های شکل گرفته که در ادامه واکنش باشگاه گل گهر را در پی داشت، با پاسخ شهاب زندی مدیرعامل جوان و موفق شمس آذر همراه شده است.

زندی در خصوص این بازی و اتفاقات آن گفت: درباره بازی صحبتی ندارم و همه چیز تمام شد و نگاه ما به دیدار آتی خواهد بود و باید قدرتمند و با انگیزه بالا مهیای آن شویم. روی صحبت من با باشگاه محترم گل گهر سیرجان و مدیریت آن است. ما با گل گهر رابطه نزدیک و دوستانه‌ای داریم. این فلسفه شمس آذر است. با هیچ تیمی نه دشمن هستیم و نه به دنبال این هستیم که وارد چالش شویم.

وی ادامه داد: صحبت‌های مطرح شده باعث سوتفاهم شده است. همانطور که گفتم رابطه ما با دیگر باشگاه‌ها دوستانه است و این مساله خصوصا درباره باشگاه قابل احترام گل گهر سیرجان و آقای اسفندیارپور به عنوان مدیر آن وجود دارد. ما جزو باشگاه‌هایی هستیم که از ابتدای حضور در لیگ برتر چه در بازی‌هایی که شکست خوردیم و نتیجه به سود ما نبود و چه در بردها، همیشه احترام به تیم حریف و دوری از حواشی و چالش سرلوحه کار ما بود. ما نماینده مردم عزیز قزوین هستیم و این مسوولیت را بر گردن خودمان احساس می‌کنیم که باید رفتاری داشته باشیم که شان این استان و هواداران عزیزمان حفظ شود و همیشه به خوبی از آن یاد کنند.

مدیرعامل باشگاه شمس آذر قزوین با اشاره به فلسفه این باشگاه گفت: ما نه علیه تیمی بیانیه می‌دهیم، نه علیه داوری بحثی می‌کنیم و اصول ما بر اساس احترام به رقباست. فوتبال 90 دقیقه است و ما باید در زمین بجنگیم و فوتبالی و کاملا با اصول بازی جوانمردانه کار را پیش ببریم. فوتبال برای لذت هواداران است و هیچ وقت دوست نداریم با شلوغ کاری و بیانیه نویسی و ایجاد چالش، خاطر هواداران را مکدر کنیم. در بازی با گل گهر سیرجان نیز اتفاق خاصی نیفتاده و متاسفانه یک سوتفاهم باعث گلایه شده و همانطور که پیش از این گفتم رابطه ما با تمامی تیم‌ها بر اصول احترام پیش خواهد رفت و در این بین باشگاه گل گهر و شخص آقای اسفندیارپور به عنوان باشگاهی پرتلاش و قابل احترام، جایگاه ویژه‌ای نزد ما خواهند داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز