خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب هفته یازدهم لیگ برتر

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۶۹۱

هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام هفت دیدار پیگیری شد.

به گزارش ایلنا، هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر هم با انجام هفت دیدار پیگیری شد و سوای یک دیدار معوقه میان دو تیم نساجی و پرسپولیس، سایر دیدارهای این هفته از رقابت‌ها به پایان رسید.

صنعت نفت در این هفته موفق شد در رفسنجان با دو گل بر مس غلبه کند و دو بازیکن این تیم در بین برترین‌های هفته قرار گرفتند. ملوان هم نتیجه خوبی در تهران مقابل هوادار کسب کرد و این پیروزی به لطف گل سه امتیازی پدرام قاضی‌پور بود تا شاگردان تارتار به رتبه دوم جدول برسند و تراکتور هم نتیجه خوبی درا این هفته مقابل فولاد کسب کرد و با درخشش سید مهدی حسینی که هر دو گل بازی را به ثبت رساند، به جمع مدعیان رسید.

سپاهان در ادامه روزهای طلایی خود، استقلال خوزستان را شکست داد. بازیکن جوان طلایی‌پوشان یعنی آریا یوسفی با دبل خود، چهره اصلی مسابقه بود. حامد پاکدل که خاطره دوران اوج خود با آلومینیوم را در ذهن‌ها زنده کرد، دیگر ستاره‌ای بود که در این هفته درخشید و دو گل به ثمر رساند؛ یکی سالم و دیگری در موقعیت آفساید.

 

دروازه‌بان: پیام پارسا (صنعت نفت)

مدافعان: پدرام قاضی‌پور (ملوان)، هافی محمدی (تراکتور)، میلاد فخرالدینی (آلومینیوم) و آرمین سهرابیان (استقلال)

هافبک‌ها: سید مهدی حسینی (تراکتور)، آریا یوسفی و محمد کریمی (سپاهان) و احمد زنده روح (ذوب‌آهن)

مهاجمان: علی یوسف (صنعت نفت) و حامد پاکدل (پیکان)

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز