خبرگزاری کار ایران

دکو: ژاوی بهترین مربی برای بارسلوناست/ می‌خواهیم روکه هر چه زودتر به جمع ما ملحق شود

کد خبر : ۱۴۱۸۱۸۵

مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسلونا از سرمربی ۴۳ ساله کاتالان‌ها حمایت کرد و گفت این باشگاه تمام تلاش خود را می‌کند تا هر چه سریع‌تر روکه را به جمع آبی‌واناری‌ها اضافه کند.

به گزارش ایلنا، دکو در گفت‌وگو با «رادیو کاتالونیا» و در حمایت از سرمربی 43 ساله بارسلونا که به خاطر نتایج اخیر این تیم تحت فشار بوده و انتقادهایی هم به او وارد شده است، گفت: ژاوی کاملاً رأی اعتماد ما را دارد و این 200 درصد تضمین شده است. شک ندارم که ژاوی بهترین مربی برای بارسا و برای این پروژه است. او چالش حضور روی نیمکت بارسلونا در یک لحظه مهم را پذیرفت و مربی عالی برای بازسازی این تیم است.

مدیر ورزشی تیم فوتبال بارسلونا همچنین درباره مهاجم 18 ساله و برزیلی تیم اتلتیکو پارانائنزه برزیل که باشگاه بارسلونا خرید او را پیش از این قطعی کرده است و در ماه ژانویه یا از ابتدای فصل آینده به جمع کاتالان‌ها ملحق خواهد شد، اظهار داشت: همه ما می‌خواهیم که ویکتور روکه هر چه زودتر به جمع ما ملحق شود. از همان ابتدا گفته شد که او فقط از ماه ژانویه می‌تواند به بارسلونا ملحق شود و این شرطی بود که خود باشگاه اتلتیکو پارانائنزه گذاشته بود.

وی ادامه داد: ما هر کاری که لازم باشد انجام می‌دهیم تا روکه را در ژانویه در اختیار داشته باشیم. ما قوانین لالیگا را خوب می‌دانیم و با توجه به تغییرات صورت گرفته، این می‌تواند به ما کمک کند و اگر این اتفاق بیفتد، ما نیز مسئولیت‌هایی در قبال لالیگا در مورد انجام برخی مواردِ در انتظار داریم.

روکه این فصل در 42 بازی از رقابت‌های مختلف برای اتلتیکو پارانائنزه به میدان رفته و در کنار به ثمر رساندن 20 گل، هشت پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز