خبرگزاری کار ایران

خطیر: برنده یک بازی بزرگ شدیم و هدف‌مان قهرمانی است / بلانکو بازیکن فوق‌العاده‌ای است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۶۸۳۳

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: هدف‌مان قهرمانی است و در این مسیر با موانع و مشکلات زیادی روبرو هستیم.

به گزارش ایلنا، علی خطیر پس از پیروزی 2 بر صفر استقلال مقابل تراکتور درمورد این بازی اظهار داشت: این برد را به همه هواداران باشگاه استقلال، بازیکنان و کادر فنی تبریک می‌گویم. برد جذابی بود. ما امروز برنده یک بازی بزرگ بودیم و با همین شیوه به سمت قهرمانی خواهیم رفت.

وی درخصوص حضور بهنام بانی در ورزشگاه خاطرنشان کرد: بانی از استقلالی‌های چند آتشه است و الان هم در رختکن حضور دارد. حضور او در ورزشگاه قطعاً باعث قوت قلب و افزایش روحیه بازیکنان شد.

مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا این تیم قهرمان خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: از الان نمی‌توان درمورد قهرمانی صحبت کرد، اما هدف ما رسیدن به قهرمانی است. ما آرام گام برمی‌داریم، اما موانع و مشکلات زیاد است و سعی می‌کنیم موانع را مرتفع کنیم.

خطیر درمورد عملکرد بلانکو و گلزنی‌اش در این مسابقه، گفت: بلانکو بازیکن فوق‌العاده‌ای است و به وی هم تبریک می‌گویم.

وی درخصوص زمان حل مشکلات مهدی هاشمی‌نسب، اظهار داشت: مشکلات هاشمی‌نسبت پس از فیفادی و با همکاری بازیکنان برطرف خواهد شد و به زودی او را روی نیمکت استقلال خواهیم دید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز