خبرگزاری کار ایران

درخشان: از نبیل باهویی چیزی ندیدم و دلیل جذبش را نمی‌دانم/ پرسپولیس به تساوی مقابل ملوان راضی بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۹۰۰

سرمربی اسبق پرسپولیس به انتقاد از سبک بازی این تیم پرداخت.

حمید درخشان در گفتگو با ایلنا در خصوص تقابل پرسپولیس مقابل ملوان در هفته هشتم و تساوی پرسپولیس در این دیدار اظهار داشت: عملکرد خوبی از پرسپولیس در این بازی شاهد نبودیم و به طور کلی بخواهم بگویم در کل بازی زیبایی ندیدیم و دو تیم به دنبال وقت کشی بودند و فکر می‌کنم خود پرسپولیس هم به تساوی در این بازی رضایت داشت. از لحاظ فنی این بازی چیزی نداشت که بخواهم تحلیل کنم.

وی افزود: داوری هم در این بازی وضعیت جالبی نداشت و به نظرم پرسپولیس در این بازی از داوری ضربه خورد هرچند بازهم توجیهی بر عملکرد این تیم نیست و تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید چشمش به سوت داور باشد ولی به هر حال نمی‌شود کتمان کرد که ضریب اشتباهات داوری در فوتبال ما بیش از حد بالاست و وقتی VAR نباشد چنین مسائلی همیشه مطرح است.

پیشسکوت پرسپولیس در ادامه گفت: پرسپولیس در برخی پست ها کمبود بازیکن دارد و نبیل باهویی هم که در این دو بازی چیزی از خودش نشان نداد و بعید می‌دانم از او بازیکن خاصی در بیاید. این همه روی جذب او تاکید شد و برایش سر و صدا کردند ولی واقعاً کیفیت فنی خاصی از او ندیدم. اگر قرار است بازیکن خارجی بخریم باید با کیفیت باشد وگرنه اگر قرار باشد پول دور بریزیم در همین ایران کلی بازیکن جوان با کیفیت مثل عبدی و عمری هستند که هم هزینه کمتری دارند و هم آینده تیم را تضمین می‌کنند.

درخشان درباره مباحث مطرح شده پیرامون یحیی گل‌محمدی و اینکه مربی پرسپولیس اذعان دارد که قراردادی با این تیم ندارد گفت: فکر می‌کنم ما درگیر مسائل بسیار جزئی هستیم که در دنیای حرفه‌ای منسوخ شده است. مربی و بازیکن سر تاریخ مشخص حق و حقوق خود را می‌گیرد و کار خودش را می‌کند. مدیرعامل هم تلاش می‌کند که تیم در آرامش به کارش ادامه دهد. اگر فوتبال ما حرفه‌ای است، اصلا نباید بر سر ناهار و شام صحبت کنیم. همه این‌ها به تیم لطمه می‌زند. هرکسی مقصر این جریان است اشتباه می‌کند و این اشتباه قابل گذشت نیست.

وی ادامه داد: هر کسی به هر نوعی حاشیه ایجاد می‌کند به پرسپولیس لطمه می‌زند. ما آنقدر عاقل و بالغ هستیم که برخی مسائل را اصلا نباید مطرح کنیم. یعنی چه مسائل ناهار پرسپولیس رسانه‌ای می‌شود؟ جای تاسف دارد که این مسائل را ایجاد می‌کنند. مدیرعامل باید وظایف خود را انجام دهد و سرمربی هم باید به وظایف خود آگاه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز