خبرگزاری کار ایران

بیانی: استقلال مقابل آلومینیوم خوش شانس بود/ بازیکنان برای بلانکو معرفت به خرج دادند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۰۴۰

پیشکسوت استقلال در مورد وضعیت این تیم و برتری مقابل آلومینیوم صحبت کرد.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در رابطه با برتری استقلال مقابل آلومینیوم اظهار داشت: آلومینیوم عملکرد خوبی مقابل استقلال داشت و توانست برابر این تیم به خوبی ایستادگی کند و حتی موقعیت‌های گلی هم خلق کرد که روی تجربه بالای بازیکنان استقلال به نتیجه نرسید. از سوی دیگر استقلال هم فرصت طلب بود و توانست از حداقل موقعیت گل بسازد و این دیدار را با برتری پشت سر بگذارد. به هر حال استقلال سه امتیاز را گرفت ولی از عملکرد خوب آلومینیوم نمی‌توان چشم پوشی کرد.

پیشکسوت استقلال در مورد عملکرد بلانکو هم خاطرنشان کرد: او در دقایقی که در زمین بود چیز خاصی از خودش به نمایش نگذاشت و برای سنجش عملکرد او باید صبر کرد و چند بازی مورد بررسی قرار بگیرد تا ببینیم به کمک استقلال می‌آید یا نه ولی نکونام معمولاً در خرید بازیکن دقت لازم را به عمل می‌آورد و بازیکن بی کیفیت ندیده‌ام جذب کند.

وی در خصوص وضعیت این روزهای لیگ برتر گفت: لیگ ما تحت تاثیر تعطیلات زیاد و طولانی است که آن را از ریتم انداخته است. یک تیم پیش فصل بدنسازی انجام می‌دهد و چند بازی طول می‌کشد تا بازیکنان در از زیر فشار اولیه خارج شده و از لحاظ تاکتیکی هم با یک دیگر هماهنگ شوند. وقتی بعد از ۵-۶ هفته بازی‌ها مدت طولانی تعطیل می‌شود بازیکن از شرایط بازی خارج می‌شود و اثر بدنسازی پیش فصل هم از بین می‌رود و تیم‌ها دوباره سراغ بدنسازی می‌روند. همین می‌شود که لیگ ما روی ریتم خودش نمی‌افتد. از لحاظ فنی سطح لیگ ما بالاست ولی از لحاظ برنامه‌ریزی زیر صفر هستیم.

وی افزود: مثل همیشه چند تیم بالای جدول هستند که مدعی قهرمانی هستند و چند تیم هم گزینه سقوط و تعدادی از تیم‌ها هم این وسط در حال چرخیدن هستند. این قوانینی هم که وضع کردند تا عدالت مالی بین تیم‌ها برقرار شود هیچ کارایی ندارد. همین سقفی که گذاشتند خیلی تیم‌ها رعایت نمی‌کنند و خیلی تیم‌ها توانایی رسیدن به آن را ندارند. پس در روی همان پاشنه می‌چرخد. حتی اگر ۴ امتیاز هم از یک تیم کسر شود بازهم انقدر بازیکن با کیفیت دارد که آن را برایش جبران کنند و قهرمان شود. 

پیشکسوت فوتبال در مورد اقدام اخیر بازیکنان استقلال در خصوص کسر قراردادهایشان برای امضای قرارداد بلانکو هم توضیح داد: من چند سالی بود که چنین چیزی در فوتبال‌مان ندیده بودم و یاد زمان خودمان افتادم که به خاطر استقلال و عرق به پیراهن از قراردادهای کلان می‌گذشتیم و این از خود گذشتگی جواد نکونام و بازیکنان استقلال را نشان می‌دهد که به خاطر منافع باشگاه و هواداران از حق خودشان می‌گذرند. البته این ضعف فوتبال ماست و تیمی مثل استقلال نباید در چنین شرایطی قرار بگیرد. آیا بقیه باشگاه‌ها سقف قرارداد را رعایت کرده‌اند؟ کمی به شرایط تیم‌ها دقت کنید همه چیز واضح است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز