خبرگزاری کار ایران

رمضانی: در بازی مهمی گل زدم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۹۸۳

بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید که گلزنی‌اش در این تیم ادامه دار خواهد بود.

به گزارش ایلنا، در چارچوب هفته هشتم بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف آلومینیوم رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی ۱ بر صفر شاگردان نکونام به پایان رسید.

آرمان رمضانی بازیکن تیم فوتبال استقلال که گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند، پس از این بازی گفت: خدا را شکر بابت این پیروزی. سال گذشته شرایط سختی داشتم. اگر کمی شانس داشتم امسال می‌توانستم گل‌های بیشتری به ثمر برسانم. در بازی مهمی گل زدم و از این بابت خدا را شکر می‌گویم.

او در مورد شرایط خود در تیم فوتبال استقلال و اعتماد نکونام به خود گفت: اول فصل یک سری اتفاقات افتاد که توضیح آن مفصل است. خیلی امسال انگیزه داشته و دارم. انگیزه من برای امسال دو برابر شده است. خیلی خوب تمرین کردم و خدا را شکر که کادر فنی هم به تمرینات نگاه کرد و به من برای بازی در تیم فرصت داد. برای ادامه مسابقات خیلی انگیزه دارم. قطعاً گلزنی من در لیگ برتر ادامه‌دار خواهد بود.

مهاجم استقلال در واکنش به اینکه مادرش در استادیوم آزادی بازی او را تماشا می‌کرد، گفت: کل خانواده برای دیدن بازی به استادیوم آمده بودند و این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز