خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان اروپا؛

کولاک در پاریس؛ دزدی زنبورها از لانه کلاغ‌ها در شب درخشش طارمی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۶۷۶

در حساس‌ترین دیدار چهارشنبه شل لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن موفق شد با نتیجه سه بر صفر میلان را مغلوب کند.

به گزارش ایلنا، هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب با برگزاری ۶ دیدار از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در گروه‌های مختلف پیگیری شد.

پاری‌سن‌ژرمن - میلان

از گروه F این رقابت‌های تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس با قضاوت اسلاوکو وینچیچ میزبان میلان بود که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر صفر پاری‌سن‌ژرمن به پایان رسید.

امشب در حالی پاری‌سن‌ژرمن میزبان میلان بود که لوکاس و تئو هرناندز برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا مقابل یکدیگر قرار گرفتند. همچنین جیجو دوناروما، کاپیتان سابق روسونری، برای اولین بار مقابل تیم سابقش قرار گرفت. مانیان، دروازه‌بان سابق تیم پایه PSG نیز مقابل تیم سابقش به میدان رفت. قرار گرفتن ۴ بازیکن فرانسوی و نبودن بازیکن ایتالیایی در ترکیب میلان مقابل نماینده فرانسه، دیگر نکته جالب بازی امشب بود.

در دقیقه ۳۳ کیلیان ام باپه با ضربه‌ای زیبا و دقیق دروازه میلان را باز کرد. حرکت سریع و البته پخته وارن امری، چینش روسونری را به هم ریخت و کیلیان ام باپه را صاحب توپ کرد، این بازیکن هم با جاگذاشتن فیکایو توموری و ضربه‌ای بی نقص، دروازه منیان را گشود.

در دقیقه ۵۳ کرنر ارسالی از سوی بازیکنان میزبان به عثمان دمبله رسید و این بازیکن پس از کنترل توپ، ضربه ای را به سمت دروازه منیان شلیک کرد. دروازه بان فرانسوی روسونری هرچند موفق شد ضربه دمبله را دفع کند اما روی ریباند، کولو موانی با فرصت طلبی دروازه میلان را برای دومین بار در این بازی باز کرد.

در دقیقه ۸۹ باز هم حرکت پا به توپ وارن امری به سمت محوطه جریمه میلان با پاس کات‌بک همراه شد لی کانگ این موفق شد گل سوم را برای تیم میزبان به ثمر برساند.

با این نتیجه پاری سن ژرمن با ۶ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و در مقابل میلان با ۲ امتیاز در رتبه چهارم ایستاد.

نیوکاسل - دورتموند

در دیدگر دیدار این گروه نیز تیم فوتبال نیوکاسل در ورزشگاه سنت جیمز پارک با قضاوت آرتور دیاش میزبان دورتموند بود که در نهایت این دیدار با برتری یک بر صفر دورتموند به پایان رسید.

در دقیقه ۴۵ و بهترین زمان ممکن، از روی پاس اشلوتربک، انمچا با یک ضربه زیبا دروازه نیوکاسل را باز کرد و موفق شد گل اول دورتموند را به ثمر برساند. این اولین گل زنبورها در این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان اروپابود.

با این نتیجه دورتموند با ۴ امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و نیوکاسل نیز با چهار امتیاز در رتبه دوم ایستاد.

آنتورپ - پورتو

در گروه H این رقابت‌ها نیز تیم فوتبال آنتورپ میزبان پورتو بود که در نهایت این دیدار با برتری ۴ بر یک پورتو به پایان رسید.

مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم فوتبال پورتو از ابتدا در ترکیب تیم پرتغالی حضور داشت و پاس گل اول و چهارم پورتو را به نام خود ثبت کرد و عملکرد درخشانی را به از خود به نمایش گذاشت.

برای پورتو در این دیدار اوانیلسون(۴۶،۶۶، ۸۴) و استفان اوستاکویو(۵۴) گلزنی کردند و تک گل تیم میزبان را نیز عبدالله یوسف هلال در دقیقه ۳۷ به ثمر رساند.

با این نتیجه پورتو ۶ امتیازی شد و در رتبه دوم قرار گرفت و آنتورپ نیز بدون امتیاز در رتبه چهارم ایستاد.

یانگ بویز - منچسترسیتی

از گروه G رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز منچسترسیتی مدافع عنوان قهرمانی در ورزشگاه وانکدورف با قضاوت مورتن کرو میهمان یانگ بویز بود که در نهایت این دیدار با برتری ۳ بر یک منچسترسیتی به پایان رسید.

بازی در چمن مصنوعی و بارانی برای منچسترسیتی سخت بود اما شاگردان پپ گواردیولا باز هم توانستند بازی خود را به حریف تحمیل کنند. سرانجام در دقیقه ۴۸ روی پاس رودری، ضربه سر دیاز به تیر دروازه یانگ بویز برخورد کرد و در ادامه آکانجی روی ریباند دروازه راکیوپی را باز کرد.

الیا مشاک در دقیقه ۵۲ روی غفلت مدافعین سیتی در موقعیت تک به تک قرار گرفت و در حالی که ادرسون به جلو آمده بود، با ضربه چیپ از پشت محوطه جریمه گل تساوی را به ثمر رساند.

در دقیقه ۶۷ پس از حرکت گریلیش و خطای بازیکنان یانگ بویز روی رودری، داور با بازبینی صحنه اعلام پنالتی کرد. ارلینگ هالند پشت توپ قرار گرفت و موفق شد برای اولین بار در این فصل لیگ قهرمانان اروپا برای منچسترسیتی گلزنی کند.

در دقیقه ۸۶ ارلینگ هالند موفق شد روی پاس رودری با یک ضربه فنی روی پای غیر تخصصی خود گل سوم شاگردان گواردیولا را به ثمر برساند و خیال هوادارن منچسترسیتی ر ااز بابت کسب ۳ امتیاز راحت کرد.

با این نتیجه منچسترسیتی ۹ امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت و در مقابل یانگ بویز با یک امتیاز در رتبه چهارم ایستاد.

نتایج کامل دیدارهای امشب لیگ قهرمانان اروپا:

فاینورد ۳ - لاتزیو یک

بارسلونا ۲ - شاختار یک

سلتیک ۲ - اتلتیکومادرید ۲

نیوکاسل صفر - دورتموند یک

پاری‌سن‌ژرمن ۳ - میلان صفر

آنتورپ یک - پورتو ۴

لایپزیش ۳ - ستاره سرخ یک

یانگ بویز یک - منچسترسیتی ۳

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز