خبرگزاری کار ایران

پیروزی پرسپولیس در بازی «VAR» با همکاری صادقی و بیرانوند/ نسخه تاجیک‌ها با دَبِل پیچیده شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۲۵۰

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا و در حضور هواداران خود مقابل استقلال تاجیکستان به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در سومین دیدار خود در گروه E لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تاجیکستان رفت و با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید. سعید صادقی (دقایق 44 و 71) زننده هر دو گل سرخپوشان بود. پرسپولیس با این برد 6 امتیازی شد. بیرانوند سنگربان پرسپولیس در دقیقه 5 پنالتی حریف را مهار کرد.

داور عراقی این مسابقه با استفاده از VAR تصمیمات مهم بازی را گرفت. پنالتی اعلام شده برای تاجیک‌ها و گل دوم پرسپولیس با استفاده از کمک داور ویدئویی گرفته شد.

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان (46 - سینا اسدبیگی)،‌ سروش رفیعی (46- مهدی ترابی)، دانیال اسماعیلی‌فر، سعید صادقی (92- امید عالیشاه)، گئورگی گولیسانی، وحدت هنانوف، محمد عمری (93- نبیل باهویی) و شهاب زاهدی (83- میلاد سورگی).

ترکیب استقلال تاجیکستان: رستم یتیموف، تبرز اسلاموف، آرتور کارتاشیان، سدیقجون قوربانوف، دنیس بگانوویچ، علیشهر جلیلوف، سنین سبایی (71- آباچوئف)، احمدونی کمالوف، احسان پنشنبه (46- جوزف اوکورو)، رومیش جلیلوف و ایوان نووسلیچ.

داور: محمد قاسم سارای (عراق)

اخطار:سروش رفیعی و گئورگی گولسیانی (پرسپولیس)

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز