خبرگزاری کار ایران

کنعانی زادگان: نقش هواداران در نتایج ما واقعاً پررنگ و ملموس است/ از نظر فنی و جسمی و روحی در بهترین شرایط هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۱۰۳

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مدافع ملی پوش پرسپولیس این روزها در دوران اوج خودش قرار دارد و در ترکیب این تیم خوش می‌درخشد.

با گلزنی و دبل کردن به پرسپولیس برگشتی، از حضور در پرسپولیس و شرایط خودت حرف بزن؟

خداراشکر وضعیت خیلی خوب دارم. از طرفی بقیه بچه‌های تیم‌مان هم بعد از برد وضعیت خیلی عالی‌ای دارند و از نظر فنی و جسمی و روحی در بهترین شرایط هستند و برای بازی امشب لحظه‌شماری می‌کنند تا بهترین نمایش ممکن را ارائه دهند و مقابل هواداران‌مان سرفراز از زمین خارج شوند.

 هواداران‌ امشب بعد از چیزی حدود چهار سال و اندی در یک دیدار آسیایی فرصت حمایت از تیم‌تان را پیدا می‌کنند، در این رابطه چه حسی داری؟

نقش هواداران در نتایج ما واقعاً پررنگ و ملموس است. از هواداران تیم‌مان هم می‌خواهم به ورزشگاه بیایند و سکوها را پر کنند تا با تشویق و انرژی مثبتی که آنها به تیم می‌دهند تیم تاجیکستان را ببریم و یک قدم به صعود نزدیک‌تر شویم.

 در مقابل الدحیل تیم‌تان یک نمایش عالی و استثنایی ارائه داد، فکر می‌کنی قادر به تکرار آن بازی و پیروزی باشید؟

بهترین‌ها در تیم‌مان و روی نیمکت حضور دارند اما هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و با بازی دیگر فرق دارد، با این وجود اطمینان داشته باشید تمام فکر ما برد و پیروزی و خوشحال کردن هواداران‌مان است و بچه‌ها هر چه دارند به نوعی در طبق اخلاص خواهند گذاشت تا دست پر از میدان خارج شده و هواداران را خوشحال روانه خانه‌های‌شان سازیم‌.

 روی گلزنی خودت در بازی امشب، بعد از دبل کردن در تیم ملی چقدر باید حساب کرد؟

گلزنی من؟ اول فکرم به دفاع خوب متمرکز است چون به هر حال من یک مدافع هستم و وظیفه دارم در کارهای دفاعی به تیمم کمک کنم اما اگر روی کرنرها و ضربات ایستگاهی فرصتی شد حتماً برای گلزنی دوباره شانسم را تکرار می‌کنم تا ان‌شاءالله در یک ورزشگاه پر از تماشاگر شادی‌ام را با هواداران تقسیم کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز