خبرگزاری کار ایران

درستکار: تیم ملی را ملک شخصی خود نمی‌دانم؛ تغییرات حق دبیر است/ نه ما ناامید هستیم و نه حسن یزدانی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۱۶۱

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: من تیم ملی را ملک شخصی خود نمی‌دانم و حق رئیس فدراسیون است که تغییرات ایجاد کند.

به گزارش ایلنا، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در نشست خبری ابتدا توضیحاتی درمورد حضورش در برنامه تلویزیونی پیش از نشست خبری که مورد انتقاد خبرنگاران قرار گرفته بود، ارائه کرد.

وی دلیل این اتفاق را چنین عنوان کرد: من از قبل وقت عمل جراحی پایم را در روز شنبه هفته آینده قرار داده بودم. یک سال قول داده بودم که در این برنامه شرکت کنم بنابراین به این برنامه رفتم.

درستکار در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم درخصوص اینکه کادرفنی چقدر انتخاب وزن المپیکی کشتی گیران را مدیریت خواهد کرد، گفت: در مورد چرخه، اوزان غیرالمپیکی دست خود کشتی گیر هست که بخواهد تصمیم بگیرد درکدام وزن کشتی بگیرد.

وی در  مورد اینکه آیا انتخاب زودهنگام کشتی‌گیری چون رحمان عموزاد در شکست او در بلگراد موثر بود؟ تاکید کرد: سال گذشته هم رحمان فروردین ماه انتخاب شد. شرایط نفرات با هم متفاوت است اما قطعا امسال هم در چرخه تغییرات داریم و تا 10 روز آینده چرخه اعلام می‌شود.

درستکار در مورد اینکه گفته می‌شود آزادکاران به همه حریفان شاخص خود باختند، گفت: این حرف موج رسانه‌ای بود و کشتی‌گیران ما مثل امیرمحمد یزدانی، والی زاده حریفان خوبشان را بردند. ما چند کشتی را هم باختیم حتما چند جا اشکال داشتیم. قطعا بررسی می‌کنیم و سعی در اصلاح آن خواهیم کرد.

پژمان درستکار در مورد آنالیز کشتی حسن یزدانی و حریف آمریکایی‌اش تصریح کرد: عوامل روحی روانی در کشتی حسن یزدانی خیلی موثر است. هنوز حسن و تیلور با هم حریفند و مسائل آنالیزی را نباید ریز گفت. نظرات متفاوتی در مورد آن پوئن در سه دقیقه اول وجود دارد اما وقتی پوئن ابتدا به تو داده و بعد علیه تو می شود تاثیرگذار است. او ضرب خوردگی مزمن کتف هم داشت ولی نه ما ناامید می‌شویم و نه حسن. من تیم ملی را ملک شخصی خود نمی‌دانم و حق رئیس فدراسیون است که تغییرات ایجاد کند. در کنار تیم ملی هستم و از کادرم دفاع می کنم. من از زبان حسن یزدانی نشنیدم که بخواهد همت مسلمی را کنارش داشته باشد، شرایط تیم ملی هم متفاوت است.

ادامه دارد...

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز