خبرگزاری کار ایران

زندی: امروز روز ما بود و توانستیم ببریم / اگر آن پنالتی نبود، بازی می‌توانست ۳-۰ تمام شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۰۱۱

مدیرعامل شمس آذر قزوین گفت: یک تیم یکدست و خوب داشتند و خدا کمک کرد امروز روز ما بود و توانستیم ببریم.

به گزارش ایلنا، شهاب زندی پس از پیروزی سه بر دو شمس آذر برابر تراکتور در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به تماشاگران عزیز تبریزی خسته نباشید می‌گویم که تشویق‌هایشان همه را به هیجان می‌آورد. خدا را بابت بردمان شاکرم و از کادرفنی و بچه‌های تیم و هیئت همراه‌مان تشکر ویژه می‌کنم. همه همدل بودیم و خدا را شکر توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. به تیم خوب تراکتور تبریک می‌گویم. یک تیم یکدست و خوب داشتند و خدا کمک کرد امروز روز ما بود و توانستیم ببریم.

او با اشاره به تاثیر کسر امتیاز از شمس آذر روی شرایط این تیم گفت: متاسفانه آن سه امتیاز ما را پایین جدول نگه داشته ولی با ضرس قاطع می‌گویم اینجا جای تیم ما نیست و مطمئن باشید تیم ما در ادامه مسیر حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. اگر آن سه امتیاز نبود، الان چهار امتیازی بودیم. اگر نگاه کنید در بازی با ذوب‌آهن دو پنالتی ما را نگرفتند و گل سالم‌مان را قبول نکردند؛ آن بازی باید می‌بردیم در هر صورت فوتبال است و قسمت نبود ببریم.

زندی در‌ پاسخ به اینکه آیا پیش‌بینی می‌کرد شمس آذر با سه گل از تراکتور پیش بیفتد، گفت: به خدا دوست دارم از بازیکنان بپرسید. ما در رختکن این پلن را گذاشته بودیم که اگر گل بزنیم، می‌توانیم گل‌های بیشتری بزنیم. دقیقا در بازی با مس رفسنجان هم من و هم آقا سعید به بچه‌ها این را گفتیم، چون تیم ما توانایی حمله فوق‌العاده‌ای دارد‌. به بچه‌ها گفته بودیم اگر یکی زدیم، برای دومی می‌رویم و دومی را زدیم، برای سومی می‌رویم. متاسفانه بچه‌ها بعد از گل سوم عقب کشیدند و آن پنالتی بازی را برگرداند. اگر آن پنالتی نبود، بازی می‌توانست ۳-۰ تمام شود.

مدیرعامل شمس آذر در خصوص اعتراض بازیکنان پرسپولیس و پیکان به کیفیت چمن استادیوم سردار آزادگان عنوان کرد: این سوال را آقای باجیوند باید پاسخ بدهد اما قبل از آن بگویم به نظرم چمن واقعا کیفیت خوبی داشت. دوستان گفتند و ما هم آدم‌هایی نیستیم که بگوییم اینطور نبوده است. ما یک دستگاه جدید تهیه کرده بودیم و چمن هم زدند اما رشد چمن به قدری زیاد است که در عرض ۱۰ ساعت درآمده بود. من بعید می‌دانم کیفیت چمن بد باشد ولی آقای باجیوند خودش جوابگو باشد بهتر است‌.

زندی درباره تشویق شمس آذر توسط تراکتوری‌ها گفت: اگر‌ توجه کنید از پارسال تا الان ما با هیچ تیمی مشکل نداشتیم؛ چه در لیگ یک که صعود کردیم و چه امسال در لیگ برتر به جز یک صحنه که گلرمان افتاد، نه وقت کشی کردیم و نه درگیری با تیم‌های حریف داشتیم. ما سعی کردیم بازی جوانمردانه را چه در این مسابقه و چه در مسابقات گذشته برقرار کنیم.

او در پایان در واکنش به اینکه دروازه‌بان شمس آذر به دلیل وقت کشی با کارت زرد جریمه شد، گفت: طبیعی است. شما به بازی‌های دیگر نگاه کنید. واقعا تیمی به تبریز آمده که فقط دو تا ۳۰ ثانیه وقت تلف شده باشد؟ ما هر جا رفتیم سعی کردیم جوانمردانه بازی کنیم. ما تعویضی‌هایمان هم با دویدن از زمین خارج شدند. ما بین نیمه و اول بازی گفتیم شرایط طوری نشود که فکر کنند وقت تلف می‌کنیم.

زندی در پایان درباره صحنه مشکوک و جنجالی دیدار شمس آذر و ذوب‌آهن توضیح داد: اصلا راجع به آن توپ شک نکنید که گل شده بود. برخی می‌گویند خطای دید است اما اصلا خطای دیدی وجود ندارد. در زاویه سومی که در فوتبال برتر قشنگ مشخص است که توپ به زیر تور می‌خورد. کسی که یک ماه فوتبال بازی کرده باشد، می‌دانید اگر توپ به آن پخش از تیر بخورد، امکان ندارد به آن بخش از زمین برگردد. آن صحنه‌ای که آقای فرعباسی توی تور رفت، تور را سف کرد و توپ به سمت بیرون برگشت خورد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز