خبرگزاری کار ایران

نگرانی ستاره یووه: پوگبا دارد له می‌شود!

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۷۷۱۱

آدرین رابیو، هافبک تیم یوونتوس، اظهار کرد که فشاری که روی پوگبا قرار دارد طاقت فرساست.

به گزارش ایلنا، آدرین رابیو با وجود داشتن پیشنهادات جذابی از لالیگا و لیگ برتر تصمیم گرفت تا با یوونتوس، آن هم در فصلی که این تیم در هیچ تورنمنت اروپایی شرکت نداشت، قراردادش را کوتاه مدت تمدید کند. این هافبک در تابستان 2019 به عنوان بازیکن آزاد از پاری سن ژرمن وارد تورین شد. رابیوت بازیکن ثابت تیم آلگری است و در هشت بازی این فصل سری آ یک گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است.

رابیو به تله فوت در مورد شرایطش در یووه گفت: "من در این باشگاه خوشحالم و فصل بسیار خوبی را پشت سر می‌گذاریم. ماندن در تیمی که به خوبی می‌شناختم، بهترین گزینه به نظر می‌رسید. باشگاه به من ایمان دارد. ما بعداً در مورد تمدید طولانی‌تر شرایط را بررسی خواهیم کرد، اما در هر صورت من از وضعیتم در باشگاه و تیم فرانسه بسیار خوشحال هستم.

نگرانی ستاره یووه: پوگبا دارد له می‌شود!

پل پوگبا، هم تیمی او در باشگاه و در تیم ملی فرانسه است که از زمان بازگشت به یوونتوس از منچستریونایتد با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرد و روزهای خوب زیادی را در تورین سپری نکرده است.

 پس از مصدومیت‌ها و پرونده قضایی مربوط به برادرش، پوگبا اکنون پس از رد شدن در تست دوپینگ نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و باید منتظر رای دادگاه برای میزان محرومیتش از دنیای حرفه‌ای باشد. 

رابیوت در باره شرایط پوگبا گفت: "من با او صحبت کردم، وضعیت پیچیده‌ای است و همه ما با شنیدن این خبر واقعا حیرت زده شدیم. بدیهی است که ما در کنار او هستیم و امیدواریم که او بتواند به بهترین شکل ممکن از این وضعیت خارج شود، زیرا همه این فشارهای خرد کننده برای یک نفر بسیار زیاد است."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز