خبرگزاری کار ایران

شانگهای چین آخرین مسترز هزار امتیازی فصل

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۶۲۵۸

تنیس‌بازان برتر جهان برای حضور در مسترز شانگهای که آخرین رقابت هزار امتیازی فصل است، به این شهر سفر کردند..

پس از پایان رقابت‌های تنیس آزاد پکن که هفته پیش در پایتخت چین برگزار شد، تنیس‌بازان برتر جهان برای حضور در مسترز شانگهای که آخرین رقابت هزار امتیازی فصل است، به این شهر سفر کردند. ستاره‌های زیادی از جمله کارلوس آلکاراس، کسپر رود و دنیل مدودف در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند. با وجود این، رقابت‌های شانگهای دو غایب بزرگ دارد: نواک جوکوویچ و رافائل نادال؛ دو فوق ستاره جهان تنیس که هیچ گاه فرصت حضور در این تورنمنت را از دست نمی‌دادند. رافا به علت مصدومیت از میادین دور است و با آغاز فصل 2024 به میادین باز می‌گردد. جوکوویچ هم پس از پایان رقابت‌های گرنداسلم ایالات متحده آمریکا اعلام کرد به علت خستگی حضور در مسترز‌های پکن و شانگهای به شرق آسیا سفر نمی‌کند.

رود همچنان ناامیدکننده

نام کسپر رود نروژی در فینال رولان گاروس 2022 بر سر زبان‌ها افتاد؛ بازیکنی که در آن تورنمنت موفق شد به بازی نهایی برسد. رود نروژی البته در آن فصل با وجود اینکه پس از رولان گاروس، فینال گرنداسلم ایالات متحده را هم تجربه کرد، موفق نشد به قهرمانی برسد. اتفاقی که بسیاری از کارشناسان انتظار داشتند در سال‌جاری میلادی رخ بدهد و البته رخ نداد. نمایش ناامیدکننده رود در این فصل در رقابت‌های شانگهای هم ادامه داشت. او به مرحله یک هشتم نهایی رسیده بود و مقابل فابین ماروژان مجارستانی که در رتبه نود و یکم رده‌بندی برترین تنیس‌بازان جهان قرار دارد، در یک بازی نزدیک با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. ماروژان مجار تابستان امسال و در مسترز رم موفق شد کارلوس آلکاراس، نابغه اسپانیایی را شکست بدهد.

نبرد بزرگ در یک چهارم نهایی

سباستین کوردا آمریکایی که در این فصل تا به اینجا نمایش فوق‌العاده‌ای داشته است، در مرحله یک هشتم نهایی پکن به مصاف فرانسیسکو سروندولو رفت و موفق شد این بازیکن را با نتیجه دو بر صفر شکست بدهد. نکته جالب اینکه کوردا در یک چهارم نهایی به مصاف برنده بازی بن شلتون آمریکایی و یا نیک سینر ایتالیایی خواهد رفت. مسابقه‌ای که از جذابیت‌های زیادی برخوردار خواهد بود چرا که در این مسابقه جوانانی به مصاف یکدیگر می‌روند که احتمال دارد بزودی و پس از خداحافظی بزرگان از دنیای راکت جانشین آنها شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز