خبرگزاری کار ایران

کارگر: نباید به هر بهانه‌ای لیگ را تعطیل کنند/

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۵۸۳۹

تیمی نمی‌تواند مقابل پرسپولیس با هوادارانش قد علم کند.

به گزارش ایلنا، عباس کارگر بازیکن اسبق پرسپولیس معتقد است اینکه پرسپولیس در هر شرایطی به برد عادت کند و ترک عادت نکند بسیار خوب است. پیشکسوت پرسپولیس از رسیدن مجدد پرسپولیس به صدر ابراز خوشحالی می‌کند و معتقد است در روزی که هوادار به ورزشگاه آمده بود پرسپولیس باید برنده می‌شد تا از شخصیت خودش دفاع کرده و هوادارانش را خوشحال روانه منازلشان سازد و به نوعی با برد و صدرنشینی جشن سه‌گانه بگیرد که این امر بهترین اتفاق ممکن برای پرسپولیس بوده است.

 بازی پرسپولیس مقابل گل‌گهر را چگونه ارزیابی کردید؟

پرسپولیس بازی را خیلی خوب شروع کرد و در نیمه اول بازی خودش را به حریف تحمیل کرد و در دقیقه چهل هم با گل زاهدی به برتری رسید. زاهدی باید بیشتر تلاش کند و راه خودش را برای زدن گل‌های بعدی فراهم سازد. امیدوارم زدن گل اول فشار را از روی او برداشته باشد تا او بتواند روی ریل گلزنی بیفتد و به نوعی شرایط خودش را برای زدن گل‌های بعدی فراهم سازد. پرسپولیس در نیمه اول بازی بسیار تهاجمی را ارائه داد و خیلی خوب ظاهر شد و قادر بود دو سه گل دیگر هم به تیم میهمانش بزند اما با از دست رفتن فرصت‌های گلزنی بازی در نیمه دوم برای سرخ‌پوشان سخت‌تر شد. این موضوع زمانی بیشتر شد که دو بازیکن بسیار خوب و فنی پرسپولیس با مصدومیت مواجه شدند که نتیجه‌اش هم افت فنی پرسپولیس شد چون این مسأله در حالی رقم می‌خورد که پرسپولیس قبلاً هم دو بازیکن خودش یعنی ترابی و امیری را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و با این مسأله کار سخت‌تر شد. با این وجود نکته مهم برد و رسیدن مجدد به صدر بود که سرخ‌پوشان به این مهم رسیدند و صدر را از آن خود کردند. نکته حائز اهمیت دیگر برای سرخ‌پوشان این بود که حتماً پرسپولیس باید برنده می‌شد تا قهرمانی و جشن سه‌گانه با پیروزی برای سرخ‌پوشان و به کام هواداران پرسپولیس شیرین‌ شود.

 تعطیلی لیگ و تأثیرش را بر روی لیگ برتر و پرسپولیس به عنوان صدرنشین لیگ چگونه ارزیابی می‌کنید؟

تعطیلی‌های فوتبال ما خیلی زیاد بوده است و به هر بهانه‌ای بازی‌ها تعطیل می‌شود. آن از برنامه تیم امید و بعد از آن بازی‌های آسیایی که لیگ را تعطیل کردند و حالا هم مدت زمان زیادی لیگ به دلیل فیفادی تعطیل است. پرسپولیس در مقابل الدحیل نشان داد که به فرم خوبی برگشته و در مقابل گل‌گهر هم که با موجی از مصدومان مواجه شده بود. همه اینها ناشی از تعطیلات زیاد و بازی بعد از این وقفه‌ها است که به نوعی اجازه نمی‌دهد تیم روی روال منطقی و خوب خودش حرکت کند.

 فکر می‌کنید بعد از تعطیلات تیم پرسپولیس در اولین بازی‌اش چه نتیجه‌ای مقابل پیکان کسب خواهد کرد؟

پرسپولیس باید از عنوان قهرمانی خودش دفاع کند به همین دلیل تیم‌ها نباید برای پرسپولیس فرقی داشته باشند چون پرسپولیس تحت هر شرایطی محکوم به برد است و آنها باید پیکان را از پیش رو بردارند تا با روحیه خوب به مصاف تیم استقلال تاجیکستان بروند. در این بین حمایت هواداران هم از تیم محبوبشان خیلی مهم است چون تیمی نمی‌تواند مقابل پرسپولیس با هوادارانش قد علم کند. پرسپولیس در این سال‌ها در لیگ برتر و لیگ قهرمانان چهره موفقی داشته و به نوعی هواداران پرسپولیس به قهرمانی و موفقیت‌های تیمشان عادت کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز