خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: می‌دانیم بعد از برد سه‌گانه از چه وضعیتی به اینجا رسیده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۸۸۰

سرمربی منچسترسیتی با اشاره به رقابت سال گذشته با شاگردان شاگرد سابقش آرتتا در خصوص وضعیت تیمش صحبت کرد.

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی که تیمش امروز رو در روی آرسنال در مهم‌ترین بازی این هفته لیگ برتر انگلیس قرار می‌گیرد، اعتقاد دارد که این مسابقه نمی‌تواند تعیین کننده قهرمان لیگ باشد: «این مسابقه زیاد تعیین‌کننده نخواهد بود. همه‌چیز به موقعیتی که در آن قرار داریم، بستگی دارد. اوضاع با وقتی آنها به اتحاد می‌آیند، متفاوت است.»

شکست سیتی مقابل نیوکاسل و ولوز نگران‌کننده به نظر می‌رسد اما پپ از وضعیت تیم خود راضی است: «می‌دانیم بعد از برد سه‌گانه از چه وضعیتی به اینجا رسیده‌ایم. بعد از چند بازی در صدر جدول لیگ قرار داریم و با پیروزی در ۲ مسابقه نخست، قدم رو به جلوی فوق‌العاده‌ای در لیگ قهرمانان برداشته‌ایم.» 

گواردیولا با اشاره به رقابت سال گذشته با شاگردان شاگرد سابقش آرتتا گفته: «اگر به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کنیم، می‌توانیم تا زمان آغاز آن روی لیگ تمرکز کنیم. روز چهارشنبه با برتری مقابل لایپزیش گام بزرگی برداشتیم و حالا آرسنال، بزرگترین رقیب سال گذشته را پیش رو داریم. در گذشته آنها در این جایگاه نبودند، حالا اما آرسنال در این قسمت از جدول باقی خواهد ماند.» 

گواردیولا از این اطمینان دارد که آرسنال یک مدعی جدی در کورس رقابت بر سر قهرمانی لیگ برتر خواهد بود: «مسلماً آنها در کنار لیورپول مدعی قهرمانی خواهند بود. برای تعیین مدعیان باید تا پایان ۱۰ هفته نخست صبر کنیم. ما هنوز ۱۰ مسابقه برگزار نکرده‌ایم اما تیم‌های بزرگ همیشه مدعی هستند.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز