خبرگزاری کار ایران

ادعای مدافع تیم ملی آلمان: دوباره بهترین می‌شویم

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۵۵۷

متس هوملس، مدافع دورتموند، پس از دعوت به اردوی تیم ملی آلمان معتقد است که تیم ملی کشورش دوباره به یکی از بهترین تیم‌های جهان تبدیل می‌شود.

به گزارش ایلنا، متس هوملس اعتراف می‌کند که از بازگشت به تیم ملی فوتبال آلمان بسیار خوشحال است.

روز گذشته لیست جدید بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی از سوی یولیان ناگلزمان اعلام شد. ناگلزمان در ماه گذشته پس از برکناری هانسی فلیک به عنوان سرمربی جدید آلمان معرفی شده و قصد دارد اولین اردوی خود را در فیفادی اکتبر برگزار کند.

هوملس که از آخرین حضورش در اردوی تیم ملی دو سال می‌گذرد، پس از برتری 4-2 مقابل یونیون برلین گفت:"خیلی خوشحالم که برگشتم. همه می‌دانند -با اینکه علناً در مورد آن صحبت نکردم- بازگشت به تیم ملی یک هدف بزرگ برای من بود. من عاشق بازی برای کشورم هستم، چه بگویم؟ این بزرگترین افتخار در فوتبال است."

مدافع دورتموند درباره بازگشت به تیم ملی اضافه کرد:"همیشه نقش رهبری را بر عهده می‌گیرم، صرف نظر از اینکه در زمین واقعا یک رهبر هستم یا نه. ما مدافعان میانی خوبی داریم. ممکن است همیشه در ترکیب اصلی تیم ملی نباشم، اما حتی در آن زمان هم این نقش را بر عهده خواهم گرفت. این کاری است که من در دورتموند انجام دادم، زمانی که 8-9 بازی متوالی در فوریه و مارس روی نیمکت نشستم. می‌خواهم موفق باشیم و برنده شویم. می‌خواهم تیم ملی آلمان همان چیزی باشد که سال‌ها پیش بود: یکی از بهترین‌های جهان و معتقدم تیم به اندازه‌ای خوب است که اینطور باشد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز