خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی هانگژو؛ تیم ملی بسکتبال ایران پنجم شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۰۴۵

ملی پوشان بسکتبال ایران با پیروزی برابر عربستان به عنوان پنجمی این رشته در بازیهای آسیایی دست پیدا کردند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی بسکتبال ایران که با شکست برابر فیلپین شانس رسیدن به جمع تیم های برتر را از دست داده بود، برای کسب عنوان پنجم به مصاف تیم ملی عربستان رفت و برابر این تیم به پیروزی ۹۲ بر ۶۰ رسید.

ملی پوشان بسکتبال ایران که در جام جهانی هم نمایش خوبی نداشتند و همه دیدارهایشان را با شکست پشت سرگذاشتند، در دیدار برابر کسب عنوان پنجمی نوزدهمین دوره بازیهای آسیایی عربستان را با اختلاف شکست داد.

در این بازی که با استقبال پرتعداد تماشاگران چینی مواجه شد، هاکان دمیر  از نوید رضایی‌فر، میثم میرزایی، ارسلان کاظمی، سجاد مشایخی و متین آقاجان‌پور استفاده کرد. 

ایران شروع خوبی نداشت و در ۲ دقیقا آغازین بازی ملی‌پوشان کشورمان بدون امتیاز بودند اما جبران مافات کردند و درنهایت کوارتر اول با نتیجه ۲۱ بر ۱۱ به سود ایران تمام شد.

در کوارتر دوم عملکرد خوب ایران در پرتاب‌های سه امتیازی اختلاف امتیازات تیم ملی کشورمان را نسبت به حربف بالا برد. در جریان این کوارتر درگیری بازیکنان دو تیم منجر به استفاده از ویدئو جک شد و درنهایت پنالتی به سود عربستان اعلام شد و نهایتا نیمه اول با امتیاز ۴۵ بر ۳۱ برای ایران به پایان رسید.

در نیمه دوم، دمیر به جوانانی که کم‌تر بازی به آن‌ها رسیده بود میدان بیشتری داد و شهریان، ترابی و سجاد پذیرفته را در ترکیب قرار داد. ملی‌پوشان ایران در کوارتر سوم هم روند رو به جلوی خود را حفظ کردند و حتی به فاصله ۳۲ امتیازی با حریف رسیدند تا در پایان این کوارتر امتیاز ۷۶ بر ۴۶ به سود ایران ثبت شود.

کوارتر چهارم درحالی آغاز شد که ایران از ترکیب دوم خود استفاده کرد و درنهایت با نتیجه ۹۲ بر ۶۰ به پیروزی برسد و صاحب رتبه پنجم بازی‌ها شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز