خبرگزاری کار ایران

استقلال خوزستان 0 - 1 پیکان / اولین پیروزی شاگردان خطیبی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۹۵۲

روز نخست از هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برتری پیکان در خانه استقلال خوزستان خاتمه یافت.

به گزارش ایلنا، در آخرین دیدار روز نخست از هفته هفتم لیگ برتر، تیم‌های استقلال خوزستان و پیکان از ساعت 19:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری یک بر صفر پیکان به اتمام رسید.

این نخستین برد فصل پیکان تهران است و با  6 امتیاز به  رده نهم جدول لیگ صعود کرد و استقلال خوزستان  با یک امتیاز در رده پانزدهم جدول باقی ماند.این پنجمین شکست متوالی استقلال خوزستان در این فصل است.

حسین زمانی قضاوت مسابقه استقلال خوزستان - پیکان را برعهده داشت. او در این بازی به کریم متین‌زاده و علیرضا خوشکفا از تیم استقلال خوزستان و مهرداد بایرامی از پیکان کارت زرد نشان داد.

گل: سامان نریمان جهان( دقیقه 90) 

اتفاقات مهم بازی:

رحیم زهیوی در دقیقه 41 پنالتی استقلال خوزستان را از دست داد و ضربه او به تیرک دروازه خورد و در برگشت هم بازیکنان این تیم نتوانستند توپ را گل کنند.

دقیقه 89 بازیکنان پیکان با نیمکت نشینان استقلال خوزستان درگیری پیدا کردند  که با دخالت داور و سایر مسئولان برگزاری مسابقه ماجرا ختم به خیر شد.

دقیقه 90 سامان نریمان جهان توپ برگشت داده توسط دروازه بان استقلال را تبدیل به گل سه امتیازی تیمش کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز