خبرگزاری کار ایران

بازی های آسیایی هانگژو؛ صعود دو بانوی اسکیت‌فری استایل به مرحله یک چهارم‌نهایی

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۷۴۱

دو بانوی اسکیت فری‌استایل ایران توانستند با قرار گرفتن جایگاه اول و دوم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

به گزارش ایلنا، ترانه احمدی و رومینا سالک اصفهانی دو ملی‌پوش اسکیت فری‌استایل ایران در اجرای اول و دوم خود در مرحله مقدماتی با ۱۱ ورزشکار دیگر به رقابت پرداختند و در پایان با کسب جایگاه اول و دوم به جمع ۸ ورزشکار برتر این رشته در مرحله یک چهارم نهایی راه یابند.

ترانه احمدی در اجرای اول زمان ۴.۵۰۴ ثانیه و یک خطا را برای خود ثبت کرد ورومینا سالک اصفهانی نیز در اجرای اول توانست در مدت زمان ۴.۲۵۴ بدون خطا، کار خود را به پایان برساند. در پایان اجرای اول سالک اصفهانی توانست در جایگاه اول قرار گیرد و ترانه احمدی در رتبه چهارم ایستاد.

در اجرای دوم ترانه احمدی موفق شد بدون خطا، زمان ۴.۲۹۴ ثانیه را برای خود ثبت کند و رومینا سالک اصفهانی نیز بدون خطا در مدت زمان ۴.۲۶۰ ثانیه به کار خود در اجرای دوم مرحله گروهی پایان داد. در اجرای دوم مرحله گروهی نیز سالک اصفهانی و ترانه احمدی به ترتیب در جایگاه اول و دوم قرار گرفتند.

در مجموع دو اجرای اول و دوم مرحله گروهی نیز رومینا سالک اصفهانی باثبت معدل زمانی ۴.۲۵۴ ثانیه اول شد و ترانه احمدی نیز با معدل زمانی ۲.۲۹۴ ثانیه دوم شد و به این ترتیب دو بانوی اسکیت فری‌استایل ایران توانستند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند و تا دقایقی دیگر در این مرحله با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز