خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: ما توان ۱۳ ماه تمرین نداریم!

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۶۸۳

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: پیش‌بینی چنین روزها و بازی هایی را که به مشکل برمی‌خوردیم، داشتیم.

به گزارش ایلنا، سید اکبر پورموسوی امروز در نشست خبری قبل از بازی با پیکان، اظهارکرد: در ابتدا از همه کسانی که به عنوان پیشکسوت، مربی و هوادار استقلال خوزستان طی هفته‌های گذشته علی رغم این که نتایج خوبی کسب نکردیم از من و استقلال خوزستان حمایت کردند، تشکر کنم. واقعا همین انتظار را داشتیم زیرا باتوجه به مشکلاتی که در ابتدای فصل بود، پیش‌بینی چنین روزها و بازی‌هایی را که به مشکل برمی‌خوردیم، داشتیم.

وی ادامه داد: استقلال خوزستان بیش از این نمی‌توانست هزینه کند و باید صبوری می‌کردیم تا تیمی متشکل از بازیکنان بومی و جوان که در آکادمی کار می‌کنند، جمع کنیم و امیدوار باشیم تا هر چه سریع‌تر با شرایط لیگ برتر هماهنگ شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان بیان کرد: متاسفانه یکسری از بازیکنانمان هنوز در شرایط لیگ یک بودند و نتوانستند عملکرد خوب فصل گذشته خود را در لیگ برتر نشان دهند اما قطعا هنوز به آن‌ها امیدوار هستیم. نیاز به حمایت و صبوری داریم و امیدواریم بازیکنان هر چه سریع‌تر با شرایط لیگ برتر کنار بیایند.

وی ادامه داد: تنها دغدغه ما بازیکنان مصدومی هستند که متاسفانه از بازی اول تا بازی گذشته با آن درگیر هستیم. کادر پزشکی علی رغم این که زخمات زیادی متحمل شد، متاسفانه در هر بازی سه چهار بازیکن اصلی مان را در اختیار نداریم. امیدوارم از آبان ماه ار همه موجودیت بازیکنان مان استفاده کنیم.

دهقانی مورد تایید من نیست

پورموسوی در پاسخ به این سوال که آیا رضا دهقانی از استقلال خوزستان کنار گذاشته شده است؟ گفت: بعد از بازی با استقلال نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه ارائه دادم که از عملکرد فنی دهقانی راضی نیستم و او را در اختیار باشگاه قرار می‌دهم. کمیته انضباطی باشگاه با او صحبت‌هایی داشته است و منتظر هستیم که به جمع بندی خواهند رسید. اما از نظر فنی مورد تایید من نیست.

ما توان ۱۳ ماه تمرین نداریم!

وی در پاسخ به این سوال که نظرتان درباره برنامه بازی‌های لیگ و اینکه همان دوستانی که در زمان کی روش گله مند بودند که چرا لیگ دائما تعطیل می‌شود و اکنون که در راس کار هستند، لیگ را به همان صورت تعطیل می کنند، چیست؟ عنوان کرد: متاسفانه لیگ فرسایشی شده است و اگر آقای سهیل مهدی گفته است که بازی ها مردادماه تمام خواهد شد، واقعا یک مصیبت جدید است چون باشگاه‌هایی مثل باشگاه ما توان و پشتوانه این‌چنینی ندارد که ۱۲ تا ۱۳ ماه در طول بازی‌ها تمرین و بازی کند. واقعا ما اینقدر توان و ظرفیت نداریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: امیدوارم برنامه‌ریزی درستی انجام دهند. اعتقاد خودمان این است که اگر قرار است لیگ تعطیل شود باید همه بازی‌ها تعطیل شود. اینکه هفته هفتم هستیم و خیلی از تیم‌ها در هفته چهارم هستند، واقعا تمرکز همه را برهم می‌زند و به مشکل بر می‌خوریم. امروز مطلبی خواندم که از ۲۶ مهر تا ۵ آبان ماه می‌توانند دو سه بازی عقب افتاده تیم‌های دیگر را برگزار کنند که اگر به این صورت شود، فکر می‌کنم کمی مشکل حل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز