خبرگزاری کار ایران

الدحیل، حریف سرسخت هفته دوم پرسپولیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۲۳۲۴

دحیل با این پیروزی از 5 بازی این فصل خود ده امتیازی شد و موقتاً به رده سوم جدول رسید اما اگر الوکره بازی خود را با برد پشت سر می‌گذاشت.

به گزارش ایلنا، برخلاف پرسپولیس که بدون مسابقه رسمی راهی قطر شد تا مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد الدحیل با یک بازی رسمی دیگر برای مصاف دوشنبه شب آماده‌تر شد. پرسپولیس از بازی النصر تا دیدار دوشنبه شب مقابل الدحیل در هفته دوم لیگ ستارگان هیچ مسابقه رسمی انجام نداده و تنها یک بازی تدارکاتی مقابل نساجی داشته اما الدحیل بعد از بازی با استقلال تاجیکستان مقابل الغرافه و المرخیه بازی کرده که یکی با شکست و دیگری با برد همراه بوده است.

پنجشنبه شب الدحیل در هفته پنجم لیگ ستارگان موفق شد تیم المرخیه را در خانه خود با نتیجه دو بر یک شکست دهد. هر سه گل این بازی در نیمه اول به دست آمد؛ ابتدا الدحیل با پنالتی مایکل اولونگا پیش افتاد، بعد دریش فتوحی از المرخیه کار را به تساوی کشاند و در وقت‌های تلف شده نیمه نخست کوتینیو حساب کار را دو بر یک به سود الدحیل کرد.

دحیل با این پیروزی از 5 بازی این فصل خود ده امتیازی شد و موقتاً به رده سوم جدول رسید اما اگر الوکره بازی خود را با برد پشت سر می‌گذاشت، سرخ‌های دحیل یک رتبه در جدول پایین‌تر می‌رفتند.

 کاشته تماشایی کوتی؛

 گل اول در بازی اول

در شرایطی که روز چهارشنبه هرنان کرسپو از مصدومیت فیلیپه کوتینیو هافبک سرشناس تیم خود خبر داده بود اما پنجشنبه شب و در بازی با المرخیه، کوتینیو در ترکیب اصلی قرار گرفت تا برای بازی با پرسپولیس آماده شود.

نکته جالب اینکه کوتینیو در اولین بازی خود برای تیم قطری در دقیقه چهارم وقت تلف شده نیمه اول موفق به گلزنی شد تا اینطوری حضورش در الدحیل را جشن بگیرد. این گل با یک ضربه آزاد تماشایی و فنی به دست آمد تا کوتی با این سوپرگل خیلی زود خودش را در دل هواداران دحیل جا کند. کوتینیو با پیراهن شماره 9 در ترکیب اصلی قرار گرفت و به عنوان بازیکن پست 10 پشت سر مایکل اولونگا به میدان رفت.

 

بوضیاف هم

 از مصدومیت برگشت

نکته جالب در مورد ترکیب الدحیل اینکه در دقیقه 62 مصاف با المرخیه کریم بوضیاف هافبک میانی سرشناس و قدیمی الدحیل هم که مصدوم بود جای کوتینیو را در زمین گرفت. این در حالی است که هرنان کرسپو چهارشنبه شب در نشست خبری این بازی اعلام کرده بود کوتینیو و بوضیاف مصدوم هستند. گفتنی است روبن سمدو مدافع پرتغالی، لوئیز جونیور کئرا و ایبراهیمو دیالو دیگر هافبک دفاعی خارجی این تیم که جزو مصدومان الدحیل به حساب می‌آمدند در لیست بازی اخیر مقابل المرخیه دیده نمی‌شدند و بازی کردن‌شان مقابل پرسپولیس همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

 

ترکیب مبهم الدحیل

کرسپو دستش را رو نکرد

هرنان کرسپو سرمربی آرژانتینی الدحیل در حالی که مقابل تیم استقلال تاجیکستان در مصاف نخست آسیایی‌اش از سیستم 2-4-4 استفاده کرده بود در دو بازی بعدی خود در لیگ قطر با سیستم 1-3-2-4 بازی کرده است. در عین حال تغییرات ترکیب دحیل هم در این سه بازی بسیار زیاد بوده و تقریباً کرسپو در هر بازی 6-5 تغییر در خطوط مختلف تیمش داشته که همین مسأله حدس زدن اینکه با چه نفراتی به مصاف پرسپولیس خواهد آمد را دشوار می‌کند.

مطمئناً کادر فنی پرسپولیس هر سه بازی را با دقت دیده و آنالیز کرده‌اند اما با توجه به تعدد بازیکنان خارجی که فقط 5 نفر از آنها می‌توانند بازی کنند ترکیب کرسپو باز هم متفاوت خواهد بود و حدس زدن ارنج یازده نفره این تیم در بازی دوشنبه شب بسیار دشوار شده است. البته برخی نفرات مثل یوسف ایمن در قلب دفاع، سلطان البریک در دفاع چپ، زکریا درون دروازه، معز علی به عنوان وینگر یا هافبک چپ، اسماعیل محمد در جناح راست و بامبا در نقش هافبک دفاعی بازیکنان اصلی کرسپو در این سه بازی بوده‌اند و احتمالاً مقابل پرسپولیس هم فیکس هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز