خبرگزاری کار ایران

بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو؛

امیدواری سرمربی تیم ملی تنیس روی ایران به پیروزی برابر ژاپن

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۱۲۲

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز ابراز امیدواری کرد که تیمش در مصاف حساس با ژاپن برنده باشد.

به گزارش ایلنا، جمیل لطف الله نسبی، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز پس از پیروزی مقابل ویتنام و صعود به یک چهارم نهایی بازی های آسیایی گفت: خوشبختانه بازی خوبی را بچه ها انجام دادند و ۳ بر صفر بردیم. ویتنام تیمی بود که در مسابقه های قبلی خود تیم های خوبی را اذیت کرده بود.

وی در مورد دیدار حساس مقابل ژاپن اظهار داشت: امیدوارم در بازی با ژاپن هم نتیجه خوبی را کسب کنیم. با توجه به بردی که افشین نوروزی مقابل نماینده ژاپن در قهرمانی آسیا داشت، امیدواریم بازیکنان دیگر هم امروز به پیروزی برسند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز عنوان کرد: امیدواریم با برد ژاپن موجی از شادی و نشاط را به مردم تقدیم کنیم.

لطف الله نسبی در مورد وضعیت ملی پوشان گفت: امیرحسین هدایی هرچه جلوتر می‌رویم خودش را بهتر پیدا می کند و امروز هم خیلی خوب مسابقه را جمع و جور کرد. نوشاد هم وضعیت خوبی دارد، اما نیما امروز یک مقدار کسالت داشت. در مجموع هر دو شرایط خوبی دارند.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در خصوص بازی های دوبل و انفرادی اظهار داشت: دوبل نوشاد و نیما هستند و در انفرادی هم نوشاد و امیرحسین هدایی بازی خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز