خبرگزاری کار ایران

نارضایتی تیم ملی بوکس پیش از هانگژو: غذای سرد دردسرساز شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۱۶۹

تیم ملی بوکس در آخرین روزهای آماده‌سازی قبل از حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو است اما از اردوی این تیم اخبار خوبی به گوش نمی‌رسد.

به گزارش ایلنا، تیم ملی بوکس هفته آینده باید راهی هانگژو شود تا بوکسورهای تیم ملی در بازی‌های آسیایی روی رینگ بروند و مدال کسب کنند اما امکاناتی که در اختیار این تیم قرار گرفته بسیار تأسف‌آور است. این تیم در حالی اردوی خود را در خوابگاه نصرت مجموعه ورزشی انقلاب برپا کرده که با 5 ملی‌پوش باید راهی هانگژو شود که دانیال شه‌بخش تنها مدال‌آور مسابقات جهانی تاریخ هم عضو این تیم است. به همین دلیل هم حضور در این بازی‌ها بعد از کسب اولین مدال جهانی تاریخ از اهمیت زیادی برخوردار است و شاید خیلی‌ها تصور دارند که در نتایج بوکس نسبت به 4 سال قبل تغییراتی ایجاد شود اما ظاهراً امکاناتی که برای این تیم در نظر گرفته شده در حد و اندازه‌های تیمی که باید افتخارآفرینی کند، نیست. خوابگاه نصرت که حالا میزبان ملی‌پوشان بوکس است، مدت‌هاست که از سوی فدراسیون‌ها مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. در سال‌های گذشته بارها مورد انتقاد قرار گرفته بود و صحبت از رؤیت حیوانات موذی به میان آمده بود. برخی می‌گفتند با سوسک درگیر هستند و برخی هم از موش‌ها گلایه می‌کردند. البته مدتی است که اخبار بازسازی این مجموعه منتشر شده اما اعضای تیم ملی بوکس که از این مجموعه استفاده می‌کنند، معتقدند تمام کاری که به عنوان بازسازی انجام شده در حد همان تعویض ملحفه‌ها و پرده اتاق‌ها خلاصه شده و خیلی اتفاق خاصی رخ نداده است.

اتاق‌هایی که در اختیار اعضای تیم قرار گرفته بسیار کوچک است و در حدی است که 6 یا 8 نفر در یک اتاق استراحت می‌کنند و در همین حال هنوز مربیان تیم ملی اتاقی برای خود ندارند و مجبور هستند که شب اردوی تیم ملی را ترک کنند و به خانه بروند. در این میان مشخص نیست تکلیف مربی مثل محمود نهتانی که از زاهدان باید در اردوی تیم ملی حاضر شود، چه می‌شود؟

اقامت در خوابگاه نصرت علاوه بر مشکلاتی که در کوچک بودن اتاق‌ها دارد، به لحاظ تغذیه هم برای تیم ملی مشکل‌ساز است. خوابگاه نصرت رستوران ندارد و باید غذا را از بیرون تهیه کنند. اگر چه غذایی که از بیرون سفارش داده می‌شود با نظر کادر فنی بوده و از کیفیت نسبتاً خوبی هم برخوردار است اما به دلیل تأخیر در تهیه و ارسال آن، این غذا دیر و سرد به دست اعضای تیم ملی می‌رسد و در نهایت بوکسورهای تیم ملی مجبور به خوردن غذای سرد هستند.

این مشکلات شاید الان دیگر خنده‌دار باشد که یک تیمی در آستانه حضور در بازی‌های آسیایی که قرار است مدال برای ایران کسب کند، با چنین مشکلاتی دست و پنجه نرم کند. این درحالی است که امکاناتی که در فدراسیون کشتی توسط علیرضا دبیر برای کشتی‌گیران فراهم شده نشان از این دارد که امکانات در ورزش ایران وجود دارد اما برخی توان و عرضه استفاده از امکانات را دارند اما برخی ندارند. در نتیجه در برخی از رشته‌ها ورزشکاران در رفاه کامل به مسابقات می‌روند اما در برخی از رشته‌ها تیم با مصیبت و معضل فراوان روبه‌رو است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز