خبرگزاری کار ایران

صدور لایسنس یکی از ملی‌پوشان ژیمناستیک در بازی‌های آسیایی

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۳۱۵

مجوز رقابت یکی از ملی‌پوشان ژیمناستیک ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو صادر شد.

به گزارش ایلنا، در فاصله کمتر از 9 روز تا آغاز رسمی نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی که قرار است به میزبانی شهر هانگژو در کشور چین برگزار شود، به نظر می‌رسد شرایط ملی‌پوشان ژیمناستیک ایران بهتر از روزهای گذشته باشد.

برای حضور در بازی‌های آسیایی، نام محمدرضا خسرونژاد، مهدی الفتی، مهدی احمدکهنی، محمدرضا حمیدی در لیست اعزام قرار دارد و از میان این 4 ورزشکار، خسرونژاد و الفتی لایسنس (مجوز رقابت) ندارند و لایسنس آنها برای حضور در هانگژو باید از سوی رئیس سابق فدراسیون که ایمیل را در اختیار دارد، درخواست شود.

روز 12 شهریور ماه بود که زهرا اینچه درگاهی با حضور در کمیته ملی المپیک عنوان کرد: «تصمیم گرفتم به دور از حاشیه‌ها و‌ جنجال‌ها به کمیته‌ بیایم و اعلام کردم لایسنس بچه‌ها را درخواست می‌دهم.»

پس از گذشت نزدیک به 2 هفته از آن صحبت‌ها، بالاخره لایسنس مهدی الفتی با درخواست رئیس سابق فدراسیون و تایید فدراسیون جهانی صادر شد و او مجوز رقابت خود را دریافت کرد تا بدون هیچ مشکلی در بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو مسابقه بدهد. این لایسنس برای 2 سال است و تا 12 سپتامبر 2025 اعتبار دارد.

البته هنوز لایسنس خسرونژاد بر روی سایت فدراسیون جهانی قرار نگرفته است. با این وجود به نظر می‌رسد این اتفاق طی روزهای پیش‌رو رخ بدهد تا ژیمناستیک ایران با 4 ورزشکار در بزرگترین رویداد قاره کهن حضور داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز