خبرگزاری کار ایران

وزنه‌برداری قهرمانی جهان؛ بی مدالی ۲ ملی‌پوش ایران در دسته ۱۰۲ کیلوگرم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۷۱۰۹

ملی‌پوشان دسته ۱۰۲ کیلوگرم تیم وزنه‌برداری ایران از کسب مدال در رقابت‌های قهرمانی جهان باز ماندند.

به گزارش ایلنا، دهمین روز از رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان در ریاض عربستان، بعد از ظهر امروز با برگزاری رقابت گروه A دسته 102 کیلوگرم پیگیری شد.

در این رقابت و در حرکت یک‌ضرب، محمد زارعی با 167 کیلوگرم در رده نهم ایستاد و امیر حقوقی دیگر نماینده ایران با 166 کیلوگرم رتبه یازدهم را به خود اختصاص داد.

در حرکت دو ضرب، محمد زارعی ابتدا وزنه 193 کیلوگرمی را مهار کرد، اما در تلاش دوم و در جدال با وزنه 201 کیلوگرمی موفق ظاهر نشد. او در تلاش سوم باز هم همین وزنه را انتخاب کرد و دوباره در مهار آن ناکام ماند و با همان رکورد 193 کیلوگرم به کار خود پایان داد و رده سیزدهم ایستاد.

زارعی در مجموع نیز با 360 کیلوگرم در جایگاه سیزدهم قرار گرفت. او پس از حرکت سوم خود در دو ضرب، کفش‌هایش را از پا درآورد و از دنیای وزنه‌برداری خداحافظی کرد.

در ادامه این رقابت، امیر حقوقی به روی تخته رفت. او در تلاش نخست خود در دو ضرب موفق به مهار وزنه 206 کیلوگرمی شد، اما در تلاش دوم و در جدال با وزنه 210 کیلوگرمی ناکام ماند. ملی‌پوش کشورمان در تلاش سوم پشت وزنه 212 کیلوگرمی ایستاد و البته نتوانست آن را بالای سر نگه دارد تا بدین ترتیب با رکورد 206 کیلوگرم به مقام پنجم در حرکت دو ضرب برسد.

حقوقی در مجموع نیز با 372 کیلوگرم پنجم شد و دستش به مدال نرسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز