خبرگزاری کار ایران

دبیر: در فرنگی قطعا سهمیه نمی‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۶۸۹

ریس فدراسیون کشتی گفت: هر ۱۰ کشتی‌گیر آزاد و فرنگی روی مدال هستند مگر این که خودشان اشتباه کنند، اگر روی روال طبیعی پیش بروند هر ۱۰ کشتی گیر اعزامی آزاد و فرنگی مدال کسب می‌کنند.

به گزارش ایلنا، علیرضا دبیر در دیدار با محمد پولادگر با ملی‌پوشان کشتی پیش از اعزام به مسابقات جهانی بلگراد اظهار کرد: از سرمربیان تیم پژمان درستکار و رنگرز تشکر می‌کنم، ما مامور به وظیفه هستیم و نتیجه دست خداست، اگر وظیفه را خوب انجام دهیم خدا می گوید حتی اگر کافر هم باشی جوابت را می‌دهم. انصافا ملی‌پوشان ما آزاد و فرنگی و سرمربیان و مربیان کم نگذاشته‌اند. من در مسابقات آسیایی آزاد ناراحت بودم اما الان هیچ چیزی وجود ندارد که من به کشتی‌گیران گیر بدهم و این نشان می‌دهد که خیلی خوب کار کرده‌اند و از این جهت از سرمربیان و مربیان تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی تشکر می‌کنم که زحمات زیادی کشیده‌اند و آن چه از دست آن‌ها برمی‌آمد انجام داده‌اند.

او گفت: در مسابقات جهانی بلگراد سهمیه المپیک پاریس نیز توزیع می‌شود ما ۴ سهمیه المپیک داریم اما کسب سهمیه در بلگراد واقعا سخت است در فرنگی که قطعا سهمیه نمی‌گیریم مثل آن سالی که در ۸۷ کیلوگرم سهمیه را به ما ندادند و هر بار بلایی سر ما آوردند، آزاد هم شرایط سخت خواهد بود.

دبیر در پایان خاطرنشان کرد: در بلگراد با این که جهانی است ولی بهتر می‌توانیم سهمیه بگیریم هر چند سهمیه گام دوم ماست و من معتقدم که هر ۱۰ کشتی‌گیر آزاد و فرنگی روی مدال هستند مگر این که خودشان اشتباه کنند، اگر روی روال طبیعی پیش بروند هر ۱۰ کشتی گیر اعزامی مدال کسب می‌کنند. محسن‌نژاد اگر ۳۰ تا ۴۰ درصد روی روال طبیعی خود باشد مدال جهانی را می‌گیرد، بعضی وقت‌ها اشتباه بچه‌گانه انجام می‌دهد و حرص ما را در می‌آورد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز