خبرگزاری کار ایران

والیبال برزیل به دنبال فرار از بحران؛ رزنده برگشت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۶۱۷

تیم ملی والیبال برزیل برای فرار از بحران شرایطی را برای بازگشت رزنده فراهم کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، پس از اینکه تیم ملی والیبال برزیل در فینال رقابت‌های آمریکای جنوبی مغلوب آرژانتین شد، شوانکه مربی طلایی‌پوشان از سمت خود کنار گذاشته شد تا این نخستین تبعات شکست سنگین خانگی برای برزیلی‌ها باشد. در ادامه مسئولان والیبال این کشور تلاش کردند تا شرایطی را برای بازگشت برناردو رزنده، مربی افسانه‌ای خود به عنوان هماهنگ کننده تیم‌های ملی فراهم کنند.

گفته می‌شود توافقات نهایی در این خصوص حاصل شده و قرار است رزنده یک بار دیگر به والیبال برزیل کمک کند. فدراسیون والیبال برزیل رویکرد و هدفگذاری خود را برای تیم‌های ملی تغییر داد و یکی از اقدامات مهم در راستای اهداف جدید، بازگشت رزنده برای ایجاد هماهنگی بین تیم‌های ملی بزرگسالان و رده‌های پایه این کشور برای المپیک 2024، 2028 و 2032 است.

به این ترتیب برناردینیو، چهره افسانه‌ای والیبال برای نظارت بر برنامه‌ تیم‌های ملی برزیل منصوب شد. خورخه بیچارا، دبیرکل فدراسیون والیبال برزیل در این خصوص اظهار داشت: میراث والیبال برزیل عمیقاً ریشه در ادغام یکپارچه بین تیم‌های بزرگسالان و جوانان ما دارد. با استقرار نقش‌های هماهنگ کننده فنی جدید، امیدواریم این میراث را بیشتر کنیم. برناردینیو بدون شک از بهترین مربیان کشور است.

در همین راستا برناردینیو که به دلیل موفقیتش هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی مشهور است، اشتیاق خود را برای پیوستن مجدد به تیم‌های ملی ابراز کرد. وی بر نیاز به دید جمعی بین تیم‌های جوانان و بزرگسالان به ویژه با نزدیک شدن به چرخه‌های المپیک آینده تاکید کرد. رنان دال زوتو، سرمربی کنونی تیم ملی برزیل هم از انتصاب برناردینیو استقبال و نسبت به دیدگاه مشترک آنها ابراز اطمینان کرد.

برزیل میزبان مسابقات انتخابی المپیک است و در این مسابقات تیم‌های برزیل، ایتالیا، کوبا، اوکراین، آلمان، جمهوری چک، قطر و ایران هم حضور دارند که از 8 مهر رقابت خود را با حریفان آغاز خواهد کرد تا در نهایت دو تیم صعود کننده به المپیک از این مسابقات معرفی شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز