خبرگزاری کار ایران

ملی‌پوش ایران در اسپانیا جا ماند!

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۶۲۲۷

ستاره ایرانی پالما به دلیل مصدومیت در اردوی تیم ملی در برزیل حضور ندارد.

به گزارش ایلنا، کاروان تیم ملی فوتبال ایران در حالی امروز وارد کشور برزیل شد تا در تورنمنت ۶ جانبه با حضور تیم میزبان، پاراگوئه، کلمبیا، عربستان سعودی و ژاپن شرکت کند که یک غایب بزرگ و لژیونر در لیست اعلام شده توسط وحید شمسایی برای این رقابت‌ها دیده می‌شود.

مسلم اولادقباد که طی سالیان اخیر نمایش درخشانی در ترکیب تیم ملی فوتسال ایران داشته و برای دومین سال پیاپی همراه با حسین طیبی، کاپیتان تیم ملی در پالما مایورکا عضویت دارند، به دلیل دور بودن از شرایط تمرینی و بازی‌ها به اردوی تیم ایران برای حضور در تورنمنت برزیل دعوت نشد.

این بازیکن که فصل گذشته ۵ گل در لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا به ثمر رساند و همراه با این تیم و در کنار حسین طیبی به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسیدند، در هفته‌های پایانی فصل قبل با آسیب دیدگی جدی مواجه شد که بخاطر همین مسئله از یک اردوی تیم ملی هم فاصله گرفت و این بار هم نامش در جمع شاگردان وحید شمسایی دیده نمی‌شد.

وحید شمسایی از بین لژیونرهای فوتسال ایران، حسین طیبی و سالار آقاپور را از مایورکا پالما و سعید احمدعباسی را از والدپنیاس اسپانیا به اردوی تیم ملی دعوت کرد، اما غایب بزرگ فهرست او در این جمع، مسلم اولادقباد بود که البته انتظار می‌رود با بازگشت به دوران آمادگی به اردوهای بعدی تیم ملی اضافه شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز