خبرگزاری کار ایران

ماجرای انتقال دیمن لیلارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۴۹۵

اخبار پیوستن لیلارد به اوکلاهما هم فعلاً قطعی نشده است.

به گزارش ایلنا، چندین ماه بود که هر روز خبر انتقال دیمن لیلارد به تیم میامی هیت منتشر می‌شد اما همین که معلوم شد که این خبر شایعه‌ای بیش نیست کم‌کم سر و صدای آن بین رسانه‌ها خاموش شد. فصل گذشته اکثر طرفداران داناوان میچل تصور می‌کردند که بازیکن محبوب‌شان به نیویورک نیکس می‌رود نه تنها طرفداران بلکه اکثر کارشناسان بسکتبال NBA هم معتقد بودند که داناوان به نیویورک ملحق می‌شود حتی خود میچل هم خیلی علاقه داشت برای نیویورک بازی کند، ولی در آخرین لحظه‌ها داستان تغییر کرد و داناوان میچل به کلیولند کاوالیرز منتقل شد.

داستان انتقال دیمن لیلارد به تیم میامی هیت هم دقیقاً شبیه سرگذشت داناوان میچل شده چون در حال حاضر اکثر کارشناسان و رسانه‌های NBA هم نوشته‌اند تنها تیمی که می‌تواند لیلارد را به خدمت بگیرد باشگاه میامی هیت است و خود دیمن هم علاقه شدیدی به تیم میامی دارد. اما سوای این اخبار تنها تیمی که توان خرید دیمن لیلارد را از پورتلند بلیزرز دارد تیم اوکلاهما سیتی ساندر است. چون این تیم پکیج بهتری نسبت به میامی هیت برای پیشنهاد به پورتلند و به خدمت گرفتن دیمن لیلارد دارد.

مدیر برنامه‌های باشگاه اوکلاهما سیتی ساندر یک شخصیت فرصت‌طلب است، او در فصل نقل و انتقالات بازیکنان NBA شگرد خاص خودش را دارد؛ او همیشه در آخرین لحظات فصل نقل و انتقالات بهترین بازیکنان را برای تیمش شکار می‌کند. البته تیم اوکلاهما سیتی برای جذب بازیکنان، بهترین موقعیت را نسبت به سایر تیم‌های NBA در اختیار دارد. این تیم در این شرایط می‌تواند زمانی که قرارداد یانیس آنته توکمبو تمام شد با او قرارداد ببندد. هر چند که یانیس به دنبال قهرمانی است و در اکثر مصاحبه‌ها گفته که فقط به تیمی می‌رود که قهرمان NBA شود. یانیس فصل بعد بازیکن آزاد محسوب می‌شود، البته تیم میلواکی باکس هم برای زمانی که قرارداد یانیس خاتمه می‌یابد برنامه‌ریزی دقیقی به کار برده و بالاترین رقم قرارداد را برای او در نظر گرفته است.

جذب لیلارد به اوکلاهما سیتی تا حدودی به درد این تیم نمی خورد؛ چون پست لیلارد پوینت گارد و شوتین گارد است تیم اوکلاهما هم در این پست‌ها بازیکنانی مانند گیدی و شی در اختیار دارد پس تیم اوکلاهما به یک سنتر و پاور فوروارد قدرتمند نیاز دارد. این تیم قبلاً جرمی گرنت و سابونیس را در اختیار داشت اما همین که آنها را از دست داد نتوانست جانشین مناسبی برای آنها جذب کند. سوای این موضوع اوکلاهما سیتی ساندر بعید است بازیکنان جوانش را با لیلارد سی ساله معاوضه کند. هرچند که اخبار پیوستن لیلارد به اوکلاهما هم فعلاً قطعی نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز