خبرگزاری کار ایران

تارتار: می‌توانیم فصل موفقی با ملوان داشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۴۴۸۷

سرمربی تیم فوتبال ملوان در مورد وضعیت تیمش توضیح داد.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ملوان عقیده دارد در فصل جدید در این تیم می‌تواند عملکرد موفقی داشته باشد و نتایج قابل قبولی کسب کنند. 

 

 

 چهار هفته از لیگ بیست و سوم گذشت و شما تقریباً با جو انزلی و بازیکنان جدید ملوان آشنا شدید. نظرتان درباره چالش جدیدی که انتخاب کردید، چیست؟

شخصاً هر وقت به انزلی می‌آمدم و جو ورزشگاه را می‌دیدم، ترس تمام وجودم را می‌گرفت. نه تنها من بلکه کل بازیکنان را. این مسأله را چه زمانی که بازی می‌کردم و چه در دوران مربیگری، همیشه تجربه کرده‌ام. این جو مرا همیشه ترغیب می‌کرد که یک روز به انزلی بیایم و در ملوان کار کنم. وقتی پیشنهاد ملوان را دریافت کردم، با دوستان و بزرگان مشورت کردم. همه گفتند کار سختی پیش رو ‌داری اما با حمایت هواداران می‌توانی موفق شوی. خدا را شکر از این تصمیم خوشحالم. در این شهر از زندگی لذت می‌برم و مردم همه به من لطف دارند. امیدوارم بتوانم با ملوان طوری نتیجه بگیرم که جواب محبت‌ها را بدهم.

نظرتان درباره لیگ امسال؟

لیگ بسیار سخت و طاقت‌فرسایی را شاهد خواهیم بود؛ با توجه به اینکه بازیکنان زیادی بیرون بودند و همه تیم‌ها خوب بسته شده‌اند. بنابراین نه تنها ما بلکه قریب به اتفاق تیم‌ها روزهای سختی را پیش رو دارند.

بخصوص برای شما که نسبت به خیلی از تیم‌ها بودجه کمتری دارید و هزینه پایین‌تری انجام داده‌اید.

اگر هفت، هشت تیم را جدا کنید، بقیه مثل ما هستند و چنین مشکلاتی را دارند. اول سعی می‌کنیم با تیم‌های همسطح خودمان- از نظر بودجه – بجنگیم و بعد سراغ متمول‌ها برویم. تیم خوبی داریم، بازیکنان خوبی در اختیار ما هستند و می‌توانیم فصل موفقی را تجربه کنیم. فقط تقاضا دارم که از ما انتظار معقول داشته باشند.

انتظار معقول چه رده‌ای است؟

انتظار خودم از کادرفنی و بازیکنان بالا است اما دوست دارم دیگران چنین توقعی نداشته باشند تا جوانترهای ما تحت فشار قرار نگیرند.

هزینه‌های شما به یک متری سقف بودجه می‌رسد یا با آن خیلی فاصله دارد؟

بودجه را رسمی اعلام کردیم و در سازمان لیگ هم هست. یک بودجه معمولی داریم. جز هفت، هشت تیم که به سقف رسیدند، بقیه در یک سطح هستیم. فکر می‌کنم هزینه‌های ما از نصف سقف بودجه هم کمتر باشد.

در خبرها خواندیم که روی چمن ورزشگاه انزلی قارچ روییده! با توجه به اینکه در انزلی باید از امتیاز میزبانی استفاده کنید، با چنین مشکلاتی چطور کنار می‌آیید؟

شرایط زمین ما خوب نیست. به خاطر گرمایی که وجود داشت، چمن دچار مشکل شد. الان هم زیر کشت است و باید هر چه سریعتر به شرایط استاندارد برسد. امیدوارم که در تعطیلات لیگ این اتفاق بیفتد.

به عنوان سؤال پایانی. هفته قبل بحث انتقال شما به فولاد مطرح بود. برای‌مان توضیح می‌دهید که چه شد و چرا این اتفاق رخ نداد؟

من هم قبل از شروع فصل نشستی با مدیران فولاد داشتم و هم بعد از بازی با این تیم در هفته سوم. آنها به من پیشنهاد دادند اما چون به ملوان تعهد داشتم، همه چیز را به باشگاه سپردم. تمرکزم روی گل‌گهر است و دیگر مذاکره‌ای انجام ندادم. در فوتبال حرفه‌ای چنین پیشنهادهایی وجود دارد و من باید از مدیریت فولاد تشکر کنم. ضمن اینکه از هواداران ملوان هم ممنونم که نگران بودند و با پیام‌های‌شان باعث شدند تا انگیزه‌ام برای ماندن و موفقیت بیشتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز