خبرگزاری کار ایران

برگزاری تمرین تیم ملی در حضور تاج و نبی (عکس + ویدئو)

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۷۵۵

دومین تمرین تیم ملی با حضور تاج و نبی و مدیران فدراسیون و رئیس کمیته اخلاق برگزار شد.

به گزارش ایلنا، دومین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت ۱۷ امروز در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال آغاز شد.

* پیش از آغاز تمرین امروز با استفاده از یک تانکر آب این زمین آبیاری شد تا شرایط مطلوبی داشته باشد.

* مهدی تاج(رئیس) مهدی نبی(نایب رییس اول) صفی‌الله فغانپور(مسئول حقوقی) فدراسیون به همراه داود پرهیزکاری(رییس مرکز ملی فوتبال) یونس اسدی مقدم(رییس کمیته اخلاق) به بازدید اطرف زمین پرداخت.

* در ادامه مسؤولان فدراسیون به همراه میرشاد ماجدی(عضو هیات رئیسه) فدراسیون ضمن حضور در کنار زمین، لحظاتی با بازیکنان و کادرفنی تیم ملی جلسه ای را برگزار کردند.

* پس از اتمام صحبت‌های مهدی تاج و مسؤولان فدراسیون، ۳ دروازه‌بان حاضر در اردو تمرینات اختصاصی را زیرنظر دینکا آلین آغاز کردند و سایر بازیکنان نیز با تقسیم شدن به ۲ گروه تمرین حفظ توپ و ضربه به دروازه‌های کوچک را انجام دادند.

* رامین رضاییان، محمد دانشگر، مهدی ترابی، محمد حسین مرادمند و میلاد سرلک زیر نظر آنتونیو مانیکونه، حمید مطهری و رحمان رضایی و وحید امیری، شهریار مغانلو، روزبه چشمی، مرتضی پورعلی گنجی، رضا اسدی و علیرضا علیزاده نیز سایر دستیاران قلعه‌نویی این بخش تمرینی را پیگیری کردند.

* شجاع خلیل زاده به دور از سایر بازیکنان در ساختمان پک مشغول تمرین بود.

 

حجم ویدیو: ۳۱.۲۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۸ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز