خبرگزاری کار ایران

میلان تمامی تیم‌های گروه مرگ را شکست می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۳۰۷۰

فرانکو بارزی، بازیکن اسبق میلان، معتقد است که این تیم توانایی شکست تیم‌های قدرتمند گروه F لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

به گزارش ایلنا، فرانکو بارزی، بازیکن اسبق میلان، مدعی شده که میلان در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند پاری سن ژرمن، دورتموند و نیوکسل را شکست دهد. 

بر اساس قرعه کشی فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا میلان در گروه F با دروتموند، پاری سن ژرمن و نیوکسل همگروه شده است.

بارزی، اسطوره میلان، می‌گوید:"می‌دانستیم که با حضور در گلدان 3 بعید است شرایط خوب پیش برود. این یک گروه رقابتی است و رویارویی با این تیم‌ها هیجان انگیز است. ما باید به یاد داشته باشیم که میلان میلان است، ما باید همیشه جاه طلب باشیم، نشان دهیم که به خودمان ایمان داریم و می‌دانیم که می توانیم این حریفان را شکست دهیم. میلان همان چیزی است که بودند، هستند و خواهند بود. همچنین اجازه دهید تمام دستاوردهای ما در دو سال گذشته را فراموش نکنیم، بنابراین میلان می‌داند که در گروه قدرتمندی حضور دارد، اما با تمام احترامی که قائل هستم، ما شک داریم که بقیه هم از رویارویی با میلان خوشحال باشند."

با این قرعه تونالی باید در لیگ قهرمانان با تیم سابقش یعنی میلان رو به رو شود. تو در تابستان امسال با 80 میلیون یورو به نیوکسل فروخته شد. بارزی در این خصوص گفت:"فکر می‌کنم که مواجه شدن با او به این زودی ناراحت کننده است، اما ساندرو مورد استقبالی قرار خواهد گرفت که شایسته اوست. همه هواداران و هم‌تیمی‌هایش او را دوست داشتند، بنابراین در سن سیرو به او خوشامد می‌گویند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز