خبرگزاری کار ایران

کابوس جدید آنچلوتی: این ستاره هم خانه نشین می‌شود!

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۵۸۷

اخبار نگران کننده‌ای در مورد مصدومیت وینیسیوس جونیور، ستاره رئال مادرید، وجود دارد.

به گزارش ایلنا، پیروزی رئال مادرید مقابل سلتاویگو با مصدومیت وینیسیوس جونیور در این اوایل بازی چندان به کام هواداران رئال شیرین نبود.

مهاجم برزیلی در دقیقه 13 با وجود مصدومیت همسترینگ به بازی ادامه داد. اگرچه او پس از آن تلاش کرد به بازی ادامه دهد، اما در نهایت نتوانست برای مدت طولانی‌تری در زمین بماند و در دقیقه 18 با خوسلو تعویض شد.

رئال مادرید در حال حاضر با 3 برد در 3 بازی ابتدایی فصل در صدر جدول لالیگا قرار دارد اما مصدومیت وینیسیوس ممکن است روحیه شاگردان کارلو آنچلوتی را دستخوش تغییر کند.

این برزیلی پس از جدایی کریم بنزما از نظر بسیاری به عنوان ستاره اصلی تیم شناخته می‌شود. بنابراین، هواداران رئال مادرید امیدوارند که این مصدومیت جدی نباشد.

در ابتدا، پیش بینی‌ها این بود که مصدومیت او جدی نیست و وینیسیوس به زودی به میادین بازخواهد گشت اما اکنون به نظر می‌رسد که وضعیت کمی متفاوت است.

همانطور که توسط سرجیو کویرانته، خبرنگار نشریه رلوو، گزارش شده هنوز هیچ تشخیص نهایی وجود ندارد اما ارزیابی کادرپزشکی نسبت به بررسی اولیه چندان مثبت و روحیه‌بخش نیست.

البته گفته شده معاینات بیشتر که میزان آسیب و مدت زمان دقیق دوری شماره 7 رئال را مشخص می‌کند، روز دوشنبه انجام می‌شود.

بنابراین، به نظر می‌رسد که مصدومیت وینیسیوس ممکن است جدی‌تر از آن چیزی باشد که در ابتدا تصور می‌شد. کارلو آنچلوتی در صورتی که او برای مدت زیادی از میادین دور باشد، باید تغییراتی در برنامه‌های خود ایجاد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز